Monday 4 March 2013

28.2.2013 = 29.2.2013




Assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirrahim... 

Haiii .. lama nya tak update blog .. Rindu banget sih .. ! hahaha .. Btw , dah tengok tittle belum nie ? Belum ? tengok cepat ! tengok cepat ! hahaha .. okay .. dah tengok ? Good girl / boy :D Apa kaitan tarikh itu ?? tak tahu ? haa.. meh sini aku bagi tahu .. tarikh itu menandakan bahawa tarikh 28.2.2013 adalah anniversary kiteorang .. hee .. Kiteorang dah five month ! :D hahaha ..Alhamdulillah .. :) 

 Okay . Then 29.2.2013 pulak .. eh jap.. Tahun nie ada ke tarikh 29.2 ?? Cuba tengok kalender balik guys .. Mana ada tarikh 29.2.2013 .. thats why me buat 28.2.13 bersamaan 29.2.13 .. Kesian kan .. Tarikh 29.2 hanya ada empat tahun sekali .. Kesian sayang saya .. Kenapa nak kesian kat dia ? Yelah .. sebab tarikh 29.2.2013 itu adalah BIRTHDAY dia .. :D HAPPY BIRTHDAY AWAK ! :D Even tak ada tarikh pun me tetap wish okay.. Tarikh tu tak ada kat kalender tapi ada dekat hati aku .. hahaha ... XD




p/s don't see me at there but see what I try to say :D

Allah selamatkan kamu ~ Allah selamatkan kamu~ Allah selamatkan Ahmad Syazwan~ Allah selamat kan kamu :D Yeayy :)

Happy birthday to you ~ happy birthday to you~ happy birthday ahmad syazwan ~ happy birthday to you~~~~


Happy birthday ! Happy bornday ! Happy oldday ! Selamat hari jadi ! Selamat hari lahir ! Selamat hati tua ! hahaha XD

Btw , kalau dikira balik umur wan mengikut kalender.. umur nya baru .... 4 tahun .. mudanya lah kan .. tetapi hakikatnya .. dia dah tua dah .. Dah umur 17 dah :D hahaha

 May Allah bless you  :)
 Semoga dipanjangkan umur dan dimurah kan rezeki .
 Happy selalu and bahagia selalu keyh :) Maaf if saya ada buat awak sedih.
 Hope berjaya didunia dan diakhirat .
 Semoga dapat result yang cemerlang okay .. Boleh masuk meminang saya . hahahahaa . kan awak kan. XD
 Semoga sentiasa sihat .. inshaallah .
 Inshaallah jodoh kita bersama :) Amin.. 
 Semoga menjadi muslimin yang sejati . Taat pada perintah Allah . 
 Solat jangan tinggal ye awak :)
 Hopefully cita cita awak tercapai :)


Terima kasih buat saya bahagia dalam lima bulan nie :) Terima kasih memahami saya . Btw , nak tahu tak .. my wawan kan kan kan .. Dia kan kan kan .. orang yang paling manja yang pernah saya kenal . Dia nakal lah jugak . Gedik tu pun ada . yang penting dia baik hati  , lemah lembut , sopan santun kan awak kan . hahahaha .:D dia handsome tau dimata saya ..  :D hee . He is the best to me :) .



Saya sayang awak Ahmad Syazwan Bin Ahmad Salehan :*
I Love You Ahmad Syazwan Bin Ahmad Salehan :*

Okay , btw ... nak tahu what happen in his birthday ? ohh nothing happen act .. but , kita tunggu entry lagi satu keyh .. tengah tunggu gambar from zaty .. Sebab dia and zarlis lah yang jadi photogrpher at that day . haha . So,wait okay :D Kbyeeeeeeeeee . nak buat homework yang banyak sangat !! :/





No comments:

Post a Comment