Saturday 13 July 2013

28/6/13 is 9 months .


Assalamualaikum ,

Bismillahirrahmanirrahim .. See the tittle right ? Okay , now wanna strory about us . Who us ? Me and Ahmad Syazwan lahh :) We already 9 months in 28/6/13 . 9 months we know each other , dalam 9 bulan nie banyak memories dah tercipta , kesedihan , kegembiraan , kemarahan diluahkan bersama . *ayat aku macam jiwang sangat tak ?* hahaha .

Alhamdulillah now he understand me , really really understand me .. Thankyou awak . Now , tiada lagi istilah couple between us . We just a friend that really love each other . Insyallah kalau ada jodoh dia bakal menjadi my husband :) Insyallah .  But , that time  , memang ada konflik sikit lah  . touching bagai , sedih , terasa and anything lah . haha . But , we can control it :) Then kiteorang okay macam biasa . :) Sebab kiteorang nie memang terkenal dengan sifat pemaaf . hee . macam riak pulak aku nie . hahaha .

Act , macam tak sangka je tarikh nie akan kekal until this months . and Insyallah will become until we married . hahah. macam gatal  sangat lah pulak. haha . memang selama 9 months nie banyak kenal dengan perangai dia . wuu~ yang paling penting dia manja sangat sangat . dia memang kacak makin lama aku tengok. hahaha . then dia seorang yang sangat caring . pemurah sangat kerana suka bagi aku macam macam . then yang penting jugak nie act , dia nie suka nangis jugak tau . hahaha . Dan dia suka puji memuji orang . dia pemaaf , dia pendengar setia , eh dia sweet wehh ! hahaa . and dia menjadi sahabat sejati wa okay . haha . No boy can be my bestfriend like him ! no one ! heee

Act ,saya terlalu sayangkan dia . Semoga Allah tak kurangkan sikit pun kasih sayang antara kita . you know what , saya bahagia sangat dengan awak . Sentiasa ada untuk saya , sentiasa dengar curhat saya , sentiasa buat saya happy even kadang2 ada sedihnya . haha . Tapi tak semua manusia perfect . kadang2 ada salah nya jugak kan . Bagi advice kat saya , tak pernah marah saya  , terlalu baik bagi saya and pemurah lah . haha .

Apa apa pun, even we just sahabat , friend , bakal husband or apa pun , tarikh 28/9/2012 it too important to me . And date i will always remember :) Even tarikh 28/6 dah seminggu berlalu , tapi aku tetap nakupdate sebab baru dapat idea nak update apa . hahaha ..

Lets look our memories :)

















No comments:

Post a Comment