Monday 7 January 2013

Spm candidate .





Assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirrahim...

Haii .. Lama tak update .. And this is the first entry for 2013 .. Wahh.. dah 2013 dah .. cepatnya masa berlalu .. Btw , apa apa pun .. Lepas nie , tahun nie memang dah tak boleh main main dah .. SPM wehhh SPM .. Serious talk kena belajar bersungguh2 .. Study smart *bak kata wan* hahaha . Lepas nie memang akan jarang jugak lah update twitter .. Tahun nie memang nak siapkan homework .. tak nak tangguh2 lagi . :)  Azam baru :)

Azam baru aku lagi is CHANGE .. It is mean BERUBAH .. Berubah kearah kebaikan .. Alhamdulillah .. Sejak beberapa hari ni aku dah solat 5 waktu ..Kalau tak sebelum nie 5 waktu tu kadang kadang .. selalu 4 waktu , 3 waktu je .. Now , Alhamdulillah .. Dan akan menjadi kebiasaan aku untuk menunaikan solat 5 waktu .. Lagipun ianya WAJIB kan :)  Semoga aku terus berubah kearah kebaikan dan berusaha untuk menjadi muslimah sejati .

So , again .. Memang aku akan jarang update twitter . keluar pun jarang mungkin . on twitter pun dah rasa macam malas je nak update . ahaha . So , I need to focus on SPM .. My geng , my friend .. Good luck ! ;D Hope kita dapat result yang baik event SPM belum tiba lagi -.- hahahaha . Pendek je entry kali nie .. So , kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ..




No comments:

Post a Comment