Thursday 18 April 2013

Them celebrate my birthday :')



Assalamualaikum ,

Bismillahirrahmanirrahim..

290313 bersamaan hari Jumaat . Balik je dari kawad kat futsal .. Eh, no I means belajar skate kat futsal . sebab tak ada kawad pun -.- 3 orang je datang . cehh kuang ajaq ! nasib ada Amin .. memang kiteorang melepak , main skate , main bola sepak .. ahahhahaha XD cool right perempuan main game lelaki . hahaha .

Then balik je dari futsal .. memang penat gila . .tertido then ria text cakap "jangan pi mana mana , nanti ak unak ajak kau pi tasik" ohh okay.. tasik ye mokk ye.. hahahaha . Then time tu ria call cakap suruh siap sekrang .. tapi time tu seriously aku rasa tak bersemangat langsung , tak ada mood je bawak motor.. tak ada feel apa apa even dah tahu diorang nak buat apa . Then sampai je SCMall . terus turun naik scmall .. ohh.. not bad lah ~  Then ria bawak pi taman kat luar Scmall tu .. Woooo~ time tu nampak lelaki tengah jalan .. dia jalan macam wan..tapi tengok muka macam cina.. okay , nevermind.. time tu abaikan orang tu . then jalan punya jalan .. aku terpandang belakang then ternampak .... WAN !! lol.. wan rupanya.. hahaha ..

Then tengah jalan lagi nie .. tiba tiba ada orang tutup mata aku . Aku dah jerit2  dah .. rupanya zaty . cehhh ! Time tu takut gila ohh.. dah lah gelap . .tak nampak apa.. then zaty bawak gi tempat rumput.. aku takut je terpeleot ke , jatuh ke apa ke.. hahaa.. sambil jalan sambil jerit ohh .. gilaa urr zaty . hahaha .. Then tiba2 zaty buka mata aku , tapi time tu razi , ria and kawan razi kat depan aku .. then zaty tutup mata lagi .. then bila dia buka je mata aku .. diorang semua nyanyi happy birthday to you~ bla bla bla .

Time tu wan pegang kek .. Buka2 je bukan nampak sangat .. time diorang nyanyi aku pandang tempat lain . hahahah . then tiba Mizan jerit "woii ! aku penat pegang bende nie" terkejut aku -.-  .. pegang pisau lama lama pun marah.. tembak karang -.- then potong kek . Then snap pic .












Okay .. Thats all .. Btw, nak tahu.. tak sangka pulak kat situ banyak lelaki.. semua kawan azrul .. Yang paling tak sangka gila ada ISYRAF!!! hahaha.. dulu teringin sangat nak jumpa dia.. akhirnya jumpa jugak .. tapi kiteorang tak bertegur pun lah .. hahaha  . btw, bukan ada isyraf je.. tapi ada haris , afif , faris , and sesiapa je lah ... aku tak kenal :3 hahaha..  btw, best lah jugak :) happy jugak lah time tu . haha ..

Okay lah .. act , cerita tu dah lama :/ baru sekarang nak publish .. atas sebab2 tertentu .. kbyeeeeeee  :* malas nak cerita panjang2 .. 





No comments:

Post a Comment