Sunday 28 April 2013

Setia City Mall !



Assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirrahim .. Haiiii *lambai tangan* Excited gila nak cerita nie .. heee . Tajuk nya macam aku nak cerita pasal SCmall pulak kan ? haha . No lah .. disebalik SCmall tu ada ceritanya. hehe . Lepas balik sekolah hari khamis kelmarin bersamaan 25/2/13 Aku , elah , Zaty , wan and mizan pergi Scmall.. Ajak ria pi sekali dia trauma pulak dah nak pi scmall naik motor .. so , kiteorang berlima je pi scmall.. Btw , motif pi scmall pun mizan nak main bowling with budak rantau .. Act , dia ajak elah .. tapi kiteorang join sekaki . hahaha .

Then , balik je sekolah , siap , terus pi rumah zaty .. masuk2 zaty and elah tak siap lagi .. Then elah ingat mizan dah sampai .. Kemain kelam kabut dia ngan zaty siap . hahaha . Then , mizan call .. katanya kalau dah siap , call dia. then kitoerang dah siap .. kemain kiteorang tunggu kat luar rumah zaty .. Last2 mizan call balik dia cakap dia kat depan lorong masuk sana .. memang semangat kiteorang jalan kaki ke depan . So , dah naik kereta .. memang kecut perut sikit lah naik kereta dengan kakak mizan . hahah . Memang semua diam je dalam tu .

Then , sampai je pintu depan scmall mizan cakap dia lupa nak bawak beg bowling dia.. lol . then sampai2 terus suruh mizan cari tempat nak beli air.. wa gila lapar .. hahah . Then , dah beli air.. kiteorang pi naik tempat bowling . Kawan mizan tu tak ada lagi. then aku , elah , and zaty pi tandas kejap .. Then , tiba2 wan call .. wan cakap dia tak datang . sebab azrul tak boleh amik .. aku dah terdiam kejap .. lol .. biar betul wan tak pi .. :/ Then , nak pi tempat bowling balik .. masuk2 je nampak muka wan . lol.. tipu aku ! tembak dia kat situ tahu lah .. then duduk2 kat tempat bowling tu sambil tengok orang main bowling and tunggu mizan habis main bowling . then time tu kemain sesi touching wan .. and sesi bermanja2 kat situ , sesi tolak2 wan sampai nak jatuh . hahahaa XD

Time tengah duduk tu aku tersiku mizan. hahahahaha xD padan muka dia! then mizan main tendang2 kaki aku.. cehh -.- Nasib baik wan baik hati back up aku . hahahaa . Tapi apa yang lagi penting ... mizan memang suka pandang kerek kat aku -.- haha  . Then , dah boring Wan ajak pi jalan .. then turun je asculator nampak bag lawa ... harga nya 30 ringgit.. memang aku dengan elah and zaty usha beg kat situ lah .. tapi tak kesampaian nak beli duit tidak mencukupi ohh . hahaha . Then wan cakap nak beli kan .. memang terima kasih je lah.. malu pulak aku ..guna duit orang .

Wan dah semangat nak masuk kedai tu . hahahaa . then kiteorang pi beli roti .. roti apa entah aku pun tak tahu.. tapi sedappp angat! haha.. Thank you awak :) then dah makan.. mizan pun dah habis main ..kiteorang pi makan .. memang time tu tak tahu nak makan kat mana .. Last2 makan kat McD yang elah boikot. hahaha . Time beli mcD tu , wan yang belanja.. tapi nasib baik aku sempat hulur 10 ringgit kat cashier tu . kalau tak , semua dia nak bayar . hahaha . Then , wan siap belikan patung hello kitty  ohh .. hahaah.. pandai gila cashier to bodek sampai wan beli . .hahaha . Then kat McD tu memang aku gaduh dengan mizan . sengale .. hahaha .sampai nak bertumbuk dah.. tapi tak jadi .. wan tak bagi.. baru nak tunjuk bakat aku tumbuk orang.. hahahahaahaha XD   . Then memang kat McD sesi photography . hahah.. Lagi2 elah and mizan .. untung lah ..





Gambar elah dengan mizan tak ada lah nak masukkan .. haha.. btw m kat mcd pn ada sesi touching .. hmm .. Its my fault. I'm sorry :( sebab abaikan awak time tu . I'm sorry .. Time tu ego gila ohh .. aku kemain touching sebab aku pikir wan macam nak tak nak snap pic .. then bila wan ajak snap pic memang aku cakap tak nak . errr ego kan .. padahal aku nak . tapi sebab aku blaablaaaa so , aku cakap tak nak terus . hmm.. I'm so so sooooooorry :(

Then aku tanya wan nak pi MPH tak .. tiba2 wan cakap tak nak . kali kedua tanya still wan cakap tak nak.. so , aku buat dont know . then aku malas nak tanya lagi .. memang ego tinggi gila time tu :( then last2 pi jugak MPH .. wan ajak.. then time tu mood okay kott ... kot lah . Wan pi MPH sebab nak belikan buku untuk balqis je.. haaaiihh menyusahkan wan je ohhh .. Then lepas dah bayar buku tu , Wan terus balik . dengan azrul . Hmmm .. Rindu lagi kat wan :(

Then lepak kejap kat kerusi bawah tu . Then terpikir nak main bowling.. terus ajak mizan main bowling . Lagipun abang dia amik pukul 7 .. time tu ada masa lagi 55 minit . hahaha . then pi tempat bowling.. You know what ! Aku menang setelah mizan ajar aku !!!! yeayyyyyy!!! hahahaha . 2 kali strike ! yeayyyyy!!! hahahaa XD Then lepas dah menang lawan mizan .. duduk kat luar tu .. Ada kerusi kat situ .. So , dengan kesempatan yang ada .. aku , elah , zaty bersnap2 pic kat situ .. siapa photogrpher ? siapa lagi kalau bukan bf elah  ! hahaha.. Phone dia jugak jadi camera . hahahaah








Then , keluar dari Scmall duduk kat playground .. Snap gambar elah ngan mizan .. baru nak buat cerita ohh.. abang mizan dah sampai .. then masuk je kereta . mizan cakap kat abang dia yang aku cakap abang yali handsome .kot.. hahahaah.. Abang dia sengih2 senyum2 je ohh ..
serious talk abang dia sporting gila.. melayan je apa yang kiteorang memekak kat kereta tu . lagi2 elah .. pergi diam .. balik .. amik kau .. bebel je kerja dia . hahahaa . then , abang dia hantar elah kat rumah elah , then hantar zaty , then hantar aku .. heee.. Thank you so much sebab hantar terus kat rumah .. terima kasih :) Serious hari nie happy ohh .. happy gila gila :D Thanks to Elah and mizan sebab dah ajak , thanks to Wan sebab buat aku happy . Thanks to Zaty jugak.. Ilovethem :D Balik2 terus cerita kat mak . hahahaa .





No comments:

Post a Comment