Monday 17 June 2013

Celebrate birthday Ria


Assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirrahim.. Hari ni 25/5/2013 kiteorang pergi celebrate birthday ria at Setia City Mall . :D Bestttt! haha . Aku , Elah and Zaty punya lah plan kemain lama lagi , siap bertulis2 lagi , siap dah macam macam jadi tahu . hahaha . Dugaan . Then , time nak ajak ria keluar kemain lah susah -.- Nasib baik dia boleh keluar hari nie . Btw , kiteorang tu Aku , Elah , Ria , Zaty , Wan and Mizan . yang lain tak datang pun -.- hmmmmm .

Btw , happy gila sambut birthday ria . lawak ohh . Time wan nak bawak aku turun kat taman tu , memang kena berlakon depan ria . Wan tak pandai nak berlakon . tengok aku dengan elah .. fake habis . hahaha . then aku pun turun , pi beli kek then pergi kat taman . sampai sana je tengok mizan , zaty and wan dah siap kan tempatnya dengan belon and happy birthday nya . haha . lawa ohh . then , aku dengan zaty pergi jemput ria and elah untuk pergi kat tempat tu . then sampai2 mizan bawak kek kat ria then kiteorang nyanyi untuk ria . hahaha















Then kiteorang snap gambar .. then main belon .. Time aku suruh main pecah kan belon , diorang tak support aku -.- kua jaq ! haha . then mizan and wan pegang jarum , diorang main pacah kan belon . Wan kejam ohh , time aku pegang belon dia pi cucuk jarum -.- terkejut aku -.- mizan pun sama , aku nak amik belon tu dia pi pecah kan . gila punya mizan -.- hahaha . Then kiteorang bersnap snap kat tengah panas -.- hanya kiteorang je yang ada kat situ time tu .. hahaha .. heaven kiteorang time tu .









Then , masuk dalam . kiteorang pi makan kat food channel .. like food court lah . you know what ? air kat situ mahal gila -.- gila punya food channel -.- then ,memang time tu gila2 semuanya kat dalam tu . hahaa . Then , lepas sekian lama kiteorang dalam food channel tu , kiteorang pun keluar , kiteorang pi bawah . then keluar sat .. tapi tak tahu buat apa . Then time kat luar tu , mizan pegang camera then cakap kat mizan suruh amik gambar .. mizan dah ready , aku dah senyum , wan dah senyum .. then elah acah2 cakap nanti camera rosak sebab gambar aku dengan wan , then tiba wan cakap tak nak tangkap gambar then dia pandang tempat lain . time tu I was like , pandang dia , then bla ! . aku punya excited , dia boleh cakap tak nak -.- err .. rasa macam aku je excited sorang2 nak snap pic . hmmmm . banyak kali dah ! .

Terus pergi kat ria .. jalan tanpa hiraukan wan . wan cakap merajuk ke , aku cakap tak and jeling wan . Then wan tarik beg aku , dia nak suruh aku berhentilah kot , then aku cakap" lepaskan " time tu cakap macam orang tengah marah gila . hmmm sedih -.- kalau aku dah bengang memang macam tu .. hmmmmmm .. Kejam + ego gila aku time tu sampai tak nak tegur wan . hmmm .. then wan pujuk pujuk , aku like hati batu ohh -.- haha . But I STILL CAN MAKE FAKE SMILE :) DON'T WORRY . Then , sampai ke balik aku moody .. urgggggghhhhhhhh .. Hati aku keras gila -.- now , feel like , bila dia nak bergambar je aku bergambar dengan dia.. kalau tak , tak lah . What the sad story !! -.- Btw , Before it happen , I very happy + bahagia with you . I'm sorry , that time I feel like , I syok sendiri . I don't like syok sendiri . Hate that -.- . Kbyeee.. story tamat . ahahaha ..




No comments:

Post a Comment