Saturday 22 September 2012

Adakah dia maksudkan aku ?


Assalamualaikum ,

See the tittle ? okay , now memang tak ada mood nak bercerita panjang panjang. sebab tak ada cerita pun . Just time buka twitter nampak Azrul retweet dia punya tweet and aku pun stalk kejap . Scroll down , tiba tiba terjumpa tweet dia . See at down , tengok kat bawah nie keyh .








Dah bacakan  . Sebab aku terasa , first sebab aku dengan dia dah nak sebulan break . Two days more ! And then dia ada sebut "ni kau nak heret kawan aku pulak" Adakah dia maksudkan kawan dia tu Wan ? then yang atas tu pasal kejutkan dia . Hmm, time couple dengan dia memang aku ada kejut dia. But , tak selalu . Tapi tak tahu lah semua nie dia maksudkan aku or orang lain . Tapi yang pasti , aku terasa dengan tweet kau wehh .

Okay ,If kau maksudkan aku kan . *kalau dia tak maksudkan aku tak pe lah . maybe aku yang perasan .  Tapi sekarang aku nak cerita IF DIA MAKSUDKAN AKU* If kau maksudkan aku kan , kau pernah fikir tak sebelum kau tweet macam tu . Weyh , Kau breakkan aku then , that day jugak kau mintak couple dengan orang lain . itu bukan ke di panggil pengganti jugakkan ? Tu lagi lah WTH ? On that day wehh ! Express gila kan kau ? Sebelum nie aku tak mintak pun kau muncul dalam hidup aku , tak mintak pun kau ada dalam hidup aku . tak mintak pun kau sayang aku , tak mintak pun semua tu . Tapi disebabkan janji janji manis kau , ayat ayat manis kau tu . Aku terima kau , Ikhlas . Time tu aku ada hati kat someone terus aku lupakan dia and aku terus pergi dekat kau . Tapi apa yang kau buat ? kau mungkir janji kan ? Kau cuma cakap kosong je selama nie .


Kau cakap aku sakit kan hati kau . Kau pernah tahu tak yang hati aku nie sakit jugak ? Kau pernah tahu tak yang aku penat layan kerenah kau ? Aku sampai penat nak layan kerenah kau semata mata aku tak nak kehilangan kau . Nak jaga hati . Kau tahu tak semua tu ? kau tak tahu kan ? sebab kau tak pernah nak amik tahu pun :D Its okay . Benda dah lepas . Sekarang pun aku dah dua kali ganda lupakan kau . Tak pernah ingat kenangan manis and pahit dengan kau pun . Aku happy , bahagia sekarang . Alhamdulillah still ada yang amik berat pasal aku . Aku tak suka nak cari gaduh . tapi kalau dah macam nie , siapa yang tak sakit kan .

Err... Aku dah gila dah nie , entah entah dia maksudkan orang lain ke , aku main suka hati je nak cakap dia maksudkan aku . hahaha XD its okay . apa pun . aku just nak luah kan je apa yang ada kat hati aku sekarang nie . Okay , now aku dah lega and aku tak nak ingat pasal semua benda nie . :D  Aku mintak maaf if aku cakap kasar or aku perasan time ni . Tapi aku tak kira, aku nak perasan jugak ! hahaha :D sorry weyhh . Just forget it . Aku malas nak layan benda benda macam nie dah . Last :D  . Cerita yang merepek ? yess i know it . Kbye guys :D *Its not a fake smile . but this is real :D*



No comments:

Post a Comment