Wednesday 19 September 2012

Aku kena bahan:/



Assalamualaikum,

Hai korang , korang mesti dah baca tajuk kat atas tu kan ? haha T-T *menangis jap* lol, semalam boleh pulak aku kena bahan dengan Elah , malam nye pulak kena bahan dengan zaty and isyraf . Isyraf ? who isyraf ?? haha. Isyraf tu 'fall in love' zaty . haha XD . haihh, orang dah fall in love kan . hewhew

Err, semalam kena bahan kat twitter pasal propose hari tu lah . haha . siott je diorang tu . Malu kot , tapi nasib baik wan tak ada kat twitter tu . kalau ada , lol , lagi bertambah malu aku . Nak tahu macam mana diorang bahan aku . haa , meh tengok printscreen kat bawah nie -,-












Lol, jahatkan diorang. haha XD  Its okay , semalam hari diorang . nanti aku bahan diorang jugak . Ada pinggan ada gelas , ada hari aku balas ! haha :D  Nothing best happen yesterday , like always he just waiting the answer . :)

Ohh, sebelum terlupa . Today 19/9/2012 . Did you know what mean the date ? haha. hari nie Elah and Mizan aniversary ! Three month couple ! haha . *macam 3 tahun pulak kan -,-* btw, its okay . tak kira lah three months or pape pun , hope korang bahagia and kekal hingga akhir hayat korang .

Kat kelas tadi , Azira : selamat ulang buuulan ! Aku : selamat ulang buuuulan ! Mira : selamat ulang buuulan ~ haha . bila dengar balik , seriously macam budak budak -,- haha . tapi kiteorang kesah apa ? Lelaki tak ada kat sekolah tu . so , perempuan yang berkuasa . haha :D *evil laugh* Jelly jugak lah tengok mizan and elah . ohh , kekal jugak diorang sampai sekarang . Aku ? hmm . . I feel like sexy and freeeeee ~~ *hee, menyanyi sekejap . hewhew :3
Apa pun , saya dah lupakan dia :D Yeahhhhh! *dancing oppa gangnam style !*


Time balik sekolah , reya  bagi aku penanda buku ! haha , omeyy sangat :D Nak tengok ? haa  kat bawah nie . comel ~ jelous tak ? jelous tak ? haha .






Okay , sampai sini je cerita yang aku ada . if ada idea lagi , aku cerita okay :D  Byeee ~ *lambai tangan*




No comments:

Post a Comment