Thursday 13 September 2012

Blog Baru :'D

Assalamualaikum ,

Hai guys . Nie blog baru aku . blog lama penuh dengan kenangan with 'dia' . Tak sanggup dah nak tengok lepas apa yang dia dah buat . sakit sangat hati nie bila kenang kan balik macam mana alasan dia lepaskan aku .
Dah dah , malas nak cerita pasal tu . nak cerita pasal blog baru nie . hewhew . tak lawa mana lah , sebab tak ada idea nak buat apa je ? nak guna blogskin , tapi menyusahkan je nanti nak edit or bla bla .
Now , belum bermula lagi bercerita . lepas dah habis edit dan puas hati , baru cerita something . nak cerita tentang apa yang berlaku selepas hari ni (13/9/2012)
Insyallah , akan bercerita bercerita dan bercerita je :D tentang hari hari aku yang best best je lah . yang tak best . tak payah ceritalah kan . membosankan orang nak baca je . btw, tiada siapa pun yang follow lagi ? err, acah acah je aku nie . -,- up date macam dah ada follower -,- . *menyampah lah sikit* Disebabkan dia , semua benda aku deactive dan buat baru . T-T . Facebook dah deactive . twitter dah buat baru , blog nie pun baru jugak .
Terasa menyesal sayang awak lebih dari saya sayang kan orang lain . Kenapa lah saya kenal awak dulu baru saya kenal dia ? awak dah buat hati saya nie dah tak percayakan lelaki awak tahu tak ! awak breakkan saya , tuptup that day awak dah mintak couple dengan orang lain . eh ! awak tahu tak hancur hati saya sebab AWAK ! fikir lah pasal orang lain jugak ! *apasal aku cerita pasal nie -,-* pffft .
Kbyee , hanya tu je yang mampu taip sekarang nie . :D


No comments:

Post a Comment