Tuesday 30 October 2012

Adore dia (Kak Hanisah) !


Assalamualaikum :)

Haiii haii haii ! Again nak story about kak Hanisah . Err .. siapa dia ?Act , aku baru je usha blog dia hari ni and baru je terjumpa blog dia . Ya Allah , subhanallah . Lawaaa sangat dia . Baru tengok header dah tertarik dengan dia . Then , tengok dia punya page - I love photography .Lagi awsome gambar gambar dia ! ohh mayn ! ohh mayn ! Seriously lawaaa ! :D


Aku usha satu satu gambar dia . Lawalah ! then usha pasal dia . then baru usha twitter dia .haha .Nama dia Hanisah Hasbullah . So , panggil dia kak hanisah lah . kenapa kak ? sebab umur dia 23 tahun :) dia sendiri yang cakap kat blog . haha . Dia stay dekat kelantan kalau tak silap . *Jauhnyaa . .  and dia dilahirkan pada bulan 12 . ouuchhh ! lawa sangat dia . haha . Nak tengok kecantikan dia or kaka hanisah ? lets scroll down ... *btw , aku  jari aku tetiba berdarah sikit nie . so , mengganggu aku menaip je . lol * okay , okay . scroll down now :)  Btw , sorry curi gambar kak hanisah :D Tergoda ohh , kalau boleh semua gambar yang aku amik nie nak simpan kat lappy . ouchhh ! Adore gila kat dia ! Lawa + comel = cantik sangat !



Gambar header blog kak hanisah . :D *first time tertarik dekat gambar ni*

 
Lawa kan gambar nie ? Antara semua kat bawah tu , nie paling aku suka :D


Second minat gambar nie . *ilove that!



Gambar nie pun lawa jugak ! Memang semua gambar yang aku curi nie , semuanya lawa ! :D
















Dah tengok ? lawa kan ? haaaaa ! Nak tengok blog dia ? nak link dia 'http://hazanis.blogspot.com' Kalau dah buka blog dia , memang puas tengok gambar gambar dia . arghhhh ! I want to be like her ! :D Andddddd this ! twitter dia ---> https://twitter.com/LovePatzzi . . Apa yang penting ? dia lawa sangat . haha . *banyak kali dah kan aku cakap dia lawa lawa lawa lawa . . Tapi dah memang betul pun dia lawa .* haha And , kalau korang perasan , semua gambar dia yang kat atas nie semuanya pakai pashmina or selendang dan nampakkan anak tudung dia. Comel kan ! pandai dia padan kan warna pashmina dengan anak tudung and baju yang dia pakai . argghh ! :D lawa ! lawa ! lawa !  :D

Haha , nak jadi macam dia . Hope nanti dapat photoshoot dengan my girls macam nie . :D anddddd tu je lah kot nak cerita? Okay lah , esok nak exam sejarah paper 3  . 3 jam pulak tu masa menjawab , lol. . panas bon*** hoyy . .haha .Okay , done bercerita tentang dia . :D Kbyeeeeeeee . I ADORE HER ! 





No comments:

Post a Comment