Monday 29 October 2012

Already One Month With My Sayang :)







Assalamualaikum,

Haii haii haiiiii :D *happy terlebih!* hahaha . Like always , done see tittle right ? See the picture up there ? done ? .hee . . We have been one month ! argghhhh ! *jerit* -.- haha . Terlebih excited pulak .  Now , 28/10/2012 genap kami sebulan . wehuu :) Btw , baru sebulan . . . Kita tak tahu apa akan jadi nanti :') Either we still or not . Okay ,tak nak cerita pasal tu . Kang baby krystal aku keluar pulak kang .

Okay , now sambil meng-update sambil melayan lagu skyscraper by demi lovato :) ouchh ! haha . Okay , nak start cerita nie . . nak start cerita . .. hmm ,jap . Nak cerita pasal apa dulu act ? Errrrrr . .okay . Malam sebelum genap nya kiteorang dua bulan , memang urghh . Mood wa spoil ! memang dah tak ada mood nak pandang kiri kanan , depan belakang , atas bawah . memang nak pejam mata je time tu . Dah malas nak fikir pape dah time tu . Nak tahu sebab apa ?? Bak kata Nabil  , ' lu pikir lah sendiri' ahaha .  Tak perlu tahu kot :) Then , aku tertido ... Oh mayn . . Nasib baik aku dah cakap kat Wan yang kalau aku tertido , sorry . Hmm , nasik baik aku cakap ? gila -.- mestilah wan marah . lolz . Btw , sorry awak :'(

Then , bangun je pagi tengok phone , bateri dah tak ado -.- Memang gelabah charge and fikir aku yang aku buat malam tadi . Aku tertido lagi ke ? aku itu ke ? aku ini ke ? lolz . Then , tanpa berfikir panjang , aku pun mandi . Lepas dah habis mandi , aku pun tengok phone . Eh , ada text ! haha . Buka buka je , tengok text dari wan ! hahaha  . Nak tengok dia bagi text apa ? Waitt . . . Scroll down sikit .. :)

My Sayang : Wahai puteri nor najihah , semenjak awak hadir dalam hidup saya, awak telah buat hari hari saya penuh dengan kebahagiaan setiap saat dan minit . Saya tidak akan berhenti mencintai awak , saya akan setia bersama awak sehingga maut menjemputku. Selamat ulang bulan kita bersatu sayang...Saya sayang awak wahai nor najihah binti daud .


Ouchhhh! Meltingggggg hooyy ! haha . Aku pun reply text dia dengan penuh bermakna . *ecehhhhh !* haha . I love him so much . Saya sayang dia sesungguhnya . :'D I hope that he is the last person and hope we are lasting until jannah :)  Btw , Happy one month anniversary sayang :)



Lol , Tak tahu nak buat apa dah . ni je lah yang mampu buat dalam masa yang singkat . haha -.-
Memang buat bende nie tak pikir apa dah . Nampak crayon just buat suke hati aku . haha .



Just for you  :)


You complete me sayang :)


Btw , Thank you to Elah sebab wish our anniversary . hahaha . Nak tengok apa yang dia cerita kat blog dia tu ? haa , meh sini buka link nie .  --->  http://namasayaelah.blogspot.com/2012/10/happy-one-month-guys.html  . tersengih sengih aku baca blog Elah nie . haha .  And when you scroll down , you will see my sweetsour heart :D haha . I love him ! please don't take him :')









Okay , now dah tak ada cerita yang nak di ceritakan . Cerita nie diakhiri dengan gambar dia yang kacak tu ! ouchhh ! hahaha xD Awak , Saya sayang awak ! I love you ! Wo ai ni !  hope our relay is lasting until jannah . Amin . . . :D Kbyee .


No comments:

Post a Comment