Wednesday 24 October 2012

Header for them


Assalamualaikum,

Hari nie memang banyak masa terluang aku . Sebab aku tak sekolah . hewhew . Btw , aku lupa nak cakap hai kat korang ohh . Haiiiiiii :D *mood : happy* wuuu ~ haha . Okay , now see the tittle first . Okay done ? Done ! So , berkaitan dengan tajuk tu . tu lah yang wa nak share .. haha .


Header ? apakah ? hee , header yang kat atas sekali . cer tengok . Nampak dah ? okay cunggg ! :D *btw , semua tahu header apa kan ? lol , aku nie cakap macam korang tak tahu pulak . haha . Okay , start stroy now , bermulanya dari kisah anis . Lol, apa kaitan dengan anis pulak ? Yelah , Hari tu anis ada suruh aku edit kan blog dia pluss buat kan header untuk dia. Then , aku pun dah buat . Setelah beberapa hari siap eader anis , Zaty pulak mintak aku buat kan header . lol , bukan tak nak . tapi takut tak lawa . Sebab header zaty yang sekarang nie dah lawa dah ohh .

Then , hari nie Elah pulak mintak buatkan header . Akhirnya ,setelah ada masa yang terluang banyak gila nie , aku pun buat kan untuk diorang . Anis punya dah lama dah siap . Siap dah jadi header , yang zaty punya dengan elah je baru hari nie buat . Btw , sorry to zaty sebab lambat buatkan header untuk dia . And sorry jugak if header nie simple . Kalau korang ada nak tambah itu ini cakap je lah or nak tukar itu ini . tapi itu pun kalau aku reti . And kalau nak lagi cantik jangan suruh aku tau , sebab tulisan lawa lawa semua tu aku tak ada . aku tak tahu nak cari kat mana . Eykin tahu lah kot .

Btw , tulisan yang aku buat untuk korang pun aku amik dari header lama korang . yang zaty punya aku terjumpa dekat entry dia . tu yang amik je . And for Elah , sorry . kau nak gambar lain kan ? kalau gambar yang kau nak tu , tadi aku dah edit tapi besar gila , tak boleh nak kecikkan  .aku pun tak tahu macam mana nak kecikkan . so , aku decide just amik gambar tu je lah . Gambar apa ? nanti kau tengoklah kat bawah . And aku buat header korang berdarakan warna yang korang nak . tulisan merah , baju pun merah . Tulisan biru , baju biru , tulisan pin baju pun pink :D hahaha . Oky now , scroll down everbody :D



This header for anis . PINK ! itu yang dia mahukan . hahaha. Sorry tulisan simple je .


This for zaty . Aku jumpa gambar ni kat FB .Baju kau biru , so , aku pun amik je buat header . and nasib gambar kau boleh jadi kecik :D . and sorry sebab tak lawa . Simple je wehh .



This for Elah , macam yang aku cakap kat atas tadi . gambar yang kau nak tu tak boleh nak kecikkan . And Simple jugak .


Korang , if nak tukar cakap kat aku keyh . Nanti aku try buat macam yang korang nak . itu pun kalau boleh . hee . MAAF kalau tak lawa . If korang nak amik amik lah . If tak nak its okay . Reti tak nak amik ? kalau tak reti meh aku ajar . korang buat macam korang nak copy , tapi jangan tekan right click , sebab kalau korang tekan right click memang keluar benda lain . haha . Korang tekan 'ctrl' pluss 'C' . Tekan sekali tau , jangan tekan satu satu . Tekan sekali dua terus :) *itu pun kalau korang tak tahu lah . hehehe*

So, its up to you guys :) Okay , done ! so , BYEEEE . Before that , I love him and you guys ! muahh sikit ! haha :* kbyee






No comments:

Post a Comment