Wednesday 31 October 2012

I Have Them !




Assalamualaikum,

Haiii :D Alhamdulillah aku dapat bersabar . wehuuuuu ! dia pulak yang terlebih perasan . Lol , Paku dulang paku serpih . Maksudnya ? lol, takkan tak tahu kot . *angkat kening* *sengih* haha . Err . . Stop . Now , see the tittle ?? Okay , done ? Them ? siapa them . haa , nie nak ceritalah nie . Nasib baik lah ada diorang nie. Kalau tak ada , memang menahan sabar sensorang. Dupdapdupdapdupdap jantung aku menahan sabar . lol . haha . Its okay , now still boleh bersabar , tapi bila sabar aku dah ..... dah... dah apa eh ? jap ... hee , sabar aku ada had jugak . Kalau sabar aku dah melebihi had , memang cari nahas lah namanya . *senyum* Before that , aku tunjukkan siapa mereka okay :D 



 My sayang :*


Mama Zaty :*



Ajrol :*

 Si gemukk :*


Elah mbekk :*


Oyaa :*



Okay , done usha ? done tengok ? I love them so much ! time aku sedih diorang yang aku cari , diorang yang buat aku happy . Tadi memang dah nak hilang tahap kesbaran aku , nasik baik Wan buat aku tersenyum , azrul buat aku tersenyum and zaty ada time aku tengah bengang tadi . haha . Elah and reya comferm comferm diorang akan dengar time aku bercerita . same with zaty . Oya ? siapakah ? haha . Eykin laa . 

Tiba tiba eykin DM dan bertanya kan tentang "blabla" *tak perlu bagitahu* haha . Then , aku memang tak nak jawab , yelah , semuanya dia yang betul . lolz . Then ,kiteorang pun berDm ,then berwhatsapp then , muncul lah nama oyaa dan cojiee . hahaha . Buat aku tersengih je diorang nie . haha . Alhamdulillah lah . Dapat bf yang memahami , kawan yang sentiasa ada untuk aku , kawan yang setia dan jadi pendengar yang setia , kawan yang urghh  , macam macam lah . yang penting baik baik ! :D I love them so much ! without them , maybe me lalui semua nie sorang sorang . Bukan nak cakap aku sedih , tapi errr . . tak suka ! Maaf lah , aku buka terhengen sangat pun kau tegur aku . Kau tak tegur aku tak kesah lah . And , kau ... err . Merepek mereban -.- .Btw , i need someone untuk dengar curhat aku . And someone tu adalah diorang . Them ! :D 

Thank you sebab mendengar , memahami , menasihati , menghappykan aku and so on . Thank you , thank you , thank you ! :D Hope kite takkan gaduh sebab hal remeh temeh . Aku sayang korang sangat sangat ! ouchh! love you ! love you ! love you! haha :D Okay , now done bercerita setelah tergendala sekejap tadi . hehe . So , kbyeeee :D *apa yang penting ? sabar~* haha Eh , btw , time scroll tl nampak tweet azrul . oh , haris dah follow aku . and aku pun done follow dia . So, buang yang keruh . ambil yang jernih :) Lupakan apa yang jadi dulu . So , we are friend now . No enemie ! :) And , if ada pasal dia kat blog nie , means nie pasal dulu je . okay ;) Hope that apa yang aku tweet tu , dia tak perasan sangat lah kan . I means 'she'  . Not 'he' . So, thank you again . Kbyeeee :D





No comments:

Post a Comment