Thursday 1 November 2012

Eykin now is my Oyaa ! :D





Assalamualaikum,

Hai haii haiiii ! :D now *mata tengah ngantuk act* hewhew , and now nak bercerita tentang Oyaa ! hewhew .  Btw , malam nie 3 entry aku dah update termasuk nie . hahaha. Okay , now macam biasa , tengok apa ?? Tengok tittle ... haha . Okay ? done ?  good girls , good boy :D Okay , *eh , berapa banyak okay daaa -.-* haha . Now , nak start bercerita nie . haha . See the picca up there ? Ya , itu adalah Nurul Asyiqin binti Shariful Yazan :D Or her new name is 'Oyaa' haha.

Kiteorang nie satu kelas . memang rapat lah jugak :D Dia seorang yang tinggi malah cantik lagi tu ! ouchh ! lawaaaaa ! :D Dia nie rajin orangnya . And now pendiam . kadang kat dalam kelas tu kiteorang just sengih senyum sengih senyum je lah . haha . Dulu dia lah paling suka kacau aku ohh . Suka sangat jesit kat sebelah telinga aku sampai aku melatah . lol , jahat jugak oyaa nie ! haha . Dia nie memang seorang yang kreatif ! serious , memang kreatif :D Btw , nak tahu kenapa nama oya itu diberi ? haa , meh dekat sikit . Tak syok lah bercerita jauh jauh . haha .

Nama oyaa di beri sempena dengan .... Eh , tak ada sempena sempena nya . haha . Act , ceritanya bermula begini , pada suatu hariiiiiii~iiiiiii~iiiii , -.- *keyh stop it* haha . Tadi Eykin tiba itba DM aku , aku pun terkejut jugaklah . rupanya dia tanya pasal  bla bla bla . Then , aku memang tak jawab . malas nak jawab . Tanya lah dia sendiri . Dia kan betul . haihh . . Then , dah berDm Dm , kiteorang sempat menyempat je berwhatsapp pulak . ahahaha , Then kat whatsapp oyaa acah acah jadi pengurus maxis . haha . lawak ohh . serious tergelak je ohh .. Then , ada jugak bercerita about her . and oyaa cakap sabar~ sabar~ sabar~ haha . Memang cojiee sabar sangat . kalau cojiee tak sabar , memang dah penuh TL oyaa dengan tweet cojiee . haha . *eh jap ? cojiee tu siapa pulak ?* muehehehe . Cojiee tu aku leww . hahahaha . Oyaa lah nie bagi . Act , main cakap je puan , nek , oyang semua . tibe tibe melekat pulak nama masing masing .

Aku panggil eykin oyang act . then , dia acah acah tukar jadi oyaa . haha . Tapi sedap jugak . Ecehhh xP haha . Then eykin bagi nama aku nek ? ishh eykin nie , memang tak sedap lah kan . Then oyaa terus bagi nama wajie , anjiee and cojiee . Then , cojiee macam comel je ohh . hahaha . Ecehhh ! xP tu yang melekat terus cojiee . haha . cara nak sebut perkataan 'cojiee' ni macam nie keyh 'Co ji" faham ? hahaha . :D  eykin cakap cojiee nie dia gabung kan perkataan Coklat + jieha = cojiee . hahaha . Oyaa .. oyaa ... :D . Then , .Kiteorang bersweet sour dengan oyaa and cojiee . hewhew . Then , adalah curhat mengcurhat sikit . .eh ? ada ke ? hehe , ada lah.... hewhew . Comelkan kiteorang ber oyaa dan cojiee . ececehhhh ! hahaha . *perasan jap* hahaha. Sekali sekala kan . ahaha . Then , oyaa cakap oyaa nak update blog pasal aku. wahh .. wahhh ! cojiee nak baca nanti ! haha :D

So, tamat lah sudah al kisah cojiee dan oyaa :D ahahaha . I love you oyaa ! muah setepek ! :* haha . Okay , now memang dah ngantuk sangat. So, kbyeeeee . ingatkan nak tidur lambat , tapi tak boleh . fuhhh! ngantuk gila ! haha . Btw , esok tak sekolah pun . Lol , anddddddd folio account tak siap lagi . Hope esok dapat keluar pergi rumah Elah mbekk nak siapkan folio . huuuu ~ Kbyee . Good night oyaa ! :D I love you oyaa +  i love my bestfriend :D K night ! :D *Lambai tangan*


Okay , sleepy now ! byeeee ! muah muah muah !

Before that , I love him . hewhewhew :D

No comments:

Post a Comment