Wednesday 21 November 2012

Period Pain . huwaaaaaaa :'O



Assalamualaikum,

Eh haiiii *lambai tangan* . Nak tahu .. hari nie aku kena period pain . sakit sangatttttt ! huwaaaa ! Nie kali ketiga paling sakit sangat sangat . Kalau tak period pain nie time aku tido je . so, tak sakit sangat . tiba tiba hari nie . pehhhh! sakit sangat sangat sangat! :'O Memang dah tak boleh duduk diam dah .. time tu dah lah tengah hadap lappy . . Then , memang tak tahan sangat .. Mak pun cakap pergi lah letak minyak angin .. then aku pun jawab lah , masalahnya nie bukan sakit perut , tapi senggugut lah . . Seriously time tu nak cakap pun tak larat . nak berdiri or berjalan memang lagi tak larat lah sebab menahan sakit . Then tiba2 mak datang kat aku , mak cakap meh mak urutkan . aku memang malas sangat nak bangun sebab tengah tahan sakit . then mak terus nak tutup lappy .

"makkkk , jangan lah .. haha" boleh bergelak2 time tu . haha . then mak picit perut aku , memang lari aku .. tapi tak sempat lari sebab terkena meja then sakit sangat terus terbaring kat atas lantai . menangis + gelak aku kat atas lantai . Mak nieee . . then mak cepat2 tutup lappy . time tu pintu terbuka , boleh pulak time tu ada orang datang nak repair baju kot . terus lari aku masuk bilik mak . time tu dah tak boleh duduk dia dah . dah menangis , kaki kat atas , bersujud lah semua aku buat . sakit sangat!! Orang tu pulak boleh pulak lambat2 .. huwaaaa .! aku dah kesakitan dah nie . Then orang tu balik , mak masuk bilik . then aku suruh mak beli ubat senggugut . Time tunggu mak beli lagi lambat gilaa . Aku dah jadi macam apa dah time tu . -.- dengan rambut aku terbuka nya , dah macam orang frust menonggeng..hahaha .  lol . .



Then , mak balik terus mak amik air . then aku cakap kat mak potong ubat tu jadi tiga. memang harapan aku nak telan sebiji tu -______________-"



See , bertapa besarnya ubat tu . memang gila aku nak telan macam tu je . tak boleh tak boleh tak boleh . hahaha .  Then , mak bawak air sejuk .. memang aku mintak air milo jugak . mana boleh telan ubat tanpa AIR MILO ! hahaha . *banyak songeh betul aku ni kan* mak pun ikut je lah . then mak cakap "macam tu lah orang penakut sangat nak makan ubat" haha . biarlah .. hahaha . lepas dah makan tu memang still sakit lagi lah sebab ubat nya tak jalan lagi . then aku suruh mak urut pinggang aku . memang sakit gila gila .. sampai lenguh pinggang and kaki aku menahan sakit . hahaha . Dulu orang yang pernah saksikan macam mana aku sakit is Ria . hahaha . Ria tengok aku menonggeng semua lah . haha . Nasib dia yang syorkan ubat tu . okay lah sikit .  hahaha . Then , lepas mak dah urut okay sikit , tapi still sakit lah . . aku cari wan . I mean aku whatsapp wan . . then aku tertido ..  then wan whatsapp terus aku terbangun .. fuhhhhh~ lega sangat bila tak sakit dah . .

So , dah habis dah cerita aku pasal period pain nie . So, Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee .




No comments:

Post a Comment