Monday 12 November 2012

The best day celebrate their birthday !





Assalamualaikum,

Haiii haiii haiii *Excited gila nie nak cerita* Baca tau ! baca tau ! haha :D See the tittle ? done ? good ! see the picture up there ? done?  good ! Happy je kan  friendship kiteorang . hahaha :D Gambar kat atas nie memang kene besar lah kan . Nak tunjuk sikit our friendship ! haha . Okay , Now nak mulakan cerita . Seriously cerita nie panjang sangat . so , hope you guys like it :) .

10/11/2012 - Hari nie adalah Birthday mizan ! yeayyy :D Hari nie jugak hari kiteorang celebrate birthday  Elah , Mizan , Haris and Azrul . hari nie jugak hari kiteorang hang beramai ramai macam yang kat atas tu . So , aku nak mulakan cerita now ! *lol , baru mula rupanya -.-* okay okay , Pagi pagi dalam pukul 9.40 dah siap dah , 9.45 macam tu aku weng weng amik zaty . Then , memang zaty and reay kat dalam rumah aku tu . Then , tunggu punya tunggu , err .. mana Elah nie . dah pukul 10 lebih dah nie . Jap , baru je cakap pasal Elah , elah dah datang dah . Now , *buat muka terkejut* Elah tak siap lagi ! Elah nie . . memang time tu tunggu elah bersiap . Then dah siap pergi bustop . Memang nasib baik bas datang tepat pada waktunya , hahaha .

Then , sampai je klang , turun dari bas dah nampak kelibat diorang . Ehem sikit lah ! >.< haha . *kenapa lah dia handsome sangat !* ouchhhh ! hahahaha . Jambu ~ jambu ~ jambu ~ hahaha xD Then , lalu depan diorang memang buat don't know je lah . *malu babe!* haha . then duduk kat bustop tu jap . tunggu mizan . mana sih mizan nie ?? ohh , tu mizan ! amboii , 'merah' menyala oh jantung ku ~ *nyanyi sat* haha. Then , kiteorang pun naik bas , Memang time tu konker bas tu . 2 tempat duduk , sorang yang duduk . Yang diorang nak jugak berkepit kepit -.- hahaha .

Then , reya sempat menyempat je tukar ke belakang . then wa sensorang . memang time tu layan lagu je lah . haha . Then , time syok syok layan lagu , terdengar wan gelak . Kuat gila gila . terus stop kan lagu tu . hahaha .Suka gila dia ohh . Then , lama sikit tiba tiba wan pandang belakang . err. awak okay ? hahaha . Finally , sampai sunway :D . sampai sampai je kiteorang pun berjalan tak tahu nak menuju kemana -.- lol . hahaha.  Then elah ada cerita yang tadi dia terpeleot . hahaha . lawak ohh . nasib baik aku tak nampak . haha . Tu lah , high heels tinggi sangat ! haha .

Time nie pakwe aku curang dengan aku sekejap . lol -.- hahaha :D

Then , bincang punya bincang punya bincang , bincang punya .. nak makan kat Papa John  . eh , betul ke aku eja tu -.- err , pape jelah eh . haha . Then , cari punya cari , tak jumpa juga . lol -.- Act time tu mizan tengah moody gila ohh . . :/ Seram kau tahu tak time kau moody tu mizan ! -.- haha . Mizan jalan depan gila lah . aku nak kejar diorang memang tak lah kan . Aku pun melenggang -.- harapan aku nak kejar . haha . Then last last  makan kat Pizza je . memang time tu turun naik turun naik je ohh .  Then sampai kat Pizza , kena tunggu jap . Meja tarak ! lol . Then , berdiri jap tengok bawah , kiri kanan , depan belakang . Tiba tiba hadiah mizan yang kau pegang tu jatuh ! ohh man ..! sorry Elah .. :'O huwaaa . . Tapi time tu memang Mizan tak tahu hadiah siapa . haha .

Then , dah ada meja kosong , memang terus masuk lah kan . Time tu mizan dah moody gila . Sampai 2 3 kali orangnya nak amik order tak jadi  . last last aku pilih cheesy 7 chicken tu , ohh . . memang baru punya aku pilih . haha .  Then , siapa entah pilih air tak sedap -.- haha . Then , sempat menyempat je wan perli memerli kat itu time aku sebut nama haris . memang nak tumbuk wan dah , tapi diorang tengok and tak sampai hati pulak dah -.- haha . Memang time tu haris , azrul but lawak je ohh . Yang mizan pulak aku tak tahu motif dia. Orang suruh makan pizza ' tak nakkkkk *buat muka*' hahaha . Then  , baru nak makan dia dah bla pergi mana entah ? Katanya nak cari ubat . sakit kepala ye mizan ye *suara selembut mungkin* hahaha



See dah licin dah kiteorang makan , Zaty pergi amik pinggan aku . Baru aku nak makan lagi . dah lah lapar . -.- haha .
 Baik sungguh kiteorang tinggalkan 3 pizza untuk mizan . :) Tapi mizan tak makan kot . then , siapa yang makan ????
Btw ada sorang waiter kat situ muka macam Afif ohh . Afif mana ? ehem! Afif Zhafran Rozaini . Eh , betul ke aku eja ?? haha. time tu aku saja je sebut nama afif penuh penuh depan depan wan . tu lah , perli aku lagi . -.- . Then wan cakap "yelah , dia kan pernah mintak" eh jap , Mana awak tahu sih ??? Err ... pape jelah . Then , mizan datang balik dengan 'ubat dia' . ehemm -.- . then Lepas dah makan kiteorang pun bla lah dari situ . Then , bincang bincang . nak tengok wayang . then , bila ditanya . zaty, mizan and haris tak nak tengok wayang , pulak dah . Zaty yang ajak , dia sendiri yang cakap tak nak -.- . panggg kang . haha .

Last last lelaki pergi 'shopping' , perempuan berjalan mengelilingi sunway tu . -.- eh ? Memang time kat pizza , ada budak bbm aku . Kata nya siapa hang sunway 'ping' . aku pun pergi lah ping . Ingatkan dia nak tahu je . rupanya siap boleh tanya dengan siapa , ada siapa , ada eah tak , kat mana . lol -.-  memang time tu kiteorang buat hal masing masing , time tu kiteorang berjalan lah pergi ke depan sunway lagoon tu . tup tup terjumpa budak tu. Allah ! memang try tak nak pandang ohh . :O huwaaaa . then , dia duduk sorang sorang kat tiang tu . Kiteorang pun berjalan lah pergi tiang lagi satu . time nak jalan tu , sempat pulak budak budak mana entah main usha usha , then kiteorang tak layan , terus budak tu cakap 'sombong2 tak laku' Ehh ! aku rasa nak sepak je muka budak tu . Nasib baik muka dia macam pecah rumah . err. takut aku -.-

Then , duduk kat tiang lagi satu , tuptup boleh pulak budak yang bbm aku tu datang kat tempat kiteorang . yang reya dah duduk kat tiang depan . memang aku terpaksa cakap lah dengan dia . Wooo , fake gila hoyy . haha . Act , motif kat situ nak rakam video . disebabkan budak tu , kiteorang rakam video kat dalam je . err . .Then kiteorang pun rakam lah . Comel je ohh elah . haha. *hoyy , jangan kembang keyh  -.-* hahaha . then kiteorang bersnap snap gambar. haha . Nak tengok ? Scroll down guysss !

 Elah
 Me
 Reya

Zaty

OMG , cun tak kami ?? hahaha XD  . Btw , ada lagi . Tengok tau !


  While memilih subang reya




Me LOVE them so much !






 Ohh , swag swag swag . haha . Lawa tak ? lawa tak ? lol . hahaa
This ! more swag ! :D hahaha

Then , dah settle buat video , Elah call mizan  . tanya kat mana . Lol , diorang kat kedai makan ? Katanya nak shopping. Sedap nya diorang melantak . kiteorang dah kebulur gila dah nie -.-









Then , kiteorang terus pergi secret recipe . Nak celebrate birthday diorang . :D turun je asculator , ternampak mizan pegang bear . wahh ! besar bear nya !! haha . then terpikir , mizan nie tak bagi cincin ke ?? err . . Elah kat atas dah jerit jerit dah . tahu lah dapat bear besar *jeling* hahaha . time nie mizan dah ada mood dah .





Sho shuweeet kan mereka ! haha :D











 Time kat secret recipe nie baru lah ada , jia affand , kakak mizan , adik mizan and kawan kakak mizan :D


Kiteorang pun sempat tau main suap menyuap . hahaha




 More shuweeeet ! main suap suap . ohh mann ! hahaha


Then dah habis makan kek , kiteorang pun keluar . mula mula diorang ajak main .... main apa entah ? memang tak lah kan . dah pukul berapa ? lagipun elah and zaty pakai kain . lol . then kiteorang pun keluar nak pergi depan sunway lagoon . memang tak jumpa lah kan . salah pintu . terus keluar nak pergi bustop . cari punya cari tak jumpa . mizan cari gaduh dengan aku . -.- gila punya mizan . tahu lah dah ada mood ! hahaha . Aku je ikut orang , pastu salahkan aku . then , aku ikut reya . mizan and diorang ikut jugak . pastu mizan bebel cakap itu ini . *aku tak suruh ikut pun kan -.-* ngekk punya mijan ! hahaha . Last last snap gambar kat situ je . scroll down lah , apalagi .






 Jia dan Haris :D


Jejaka Idaman malaya -_______- hahahaha :D


 Diorang buat tredmark isyraf  . hahaha

Elah and Mizan :D 


 My Sayang with me :*

Hadiah from mizan to Elah ! :D Zoom to the ring ! haha
We are bff :D

Me love him so much :)

Time tengah tunggu bas yang akan tiba tu -.-

time tu sempat bagi Elah hadiah . yeayyy . memang mula mula acah acah tak belikan hadiah kat elah . padahal hadiah dalam beg . puiihh , besar sungguh beg aku . hahaha . then , bagi wan hadiah jugak even bukan birthday dia . then , lepas dah bagi hadiah , elah bebel bebel suruh aku cakap kat wan iloveyou lah apalah . haha . aku terus peluk dia . bising sangat . hahahaa. membebel je ohh . hahaha . Memang lepas makan kek aku asyik peluk elah je ohh. asal dia membebel , aku pegang pipi dia , peluk dia. padan muka dia. ! hahahahaha

Bas datang je , fahmi lani eh ? err siapa entah aku pun tak tahu sangat , dia dengan azrul lari pergi dapatkan bas tu . haha . Memang basah gila lah kan menunggu bas .
then, nasib dapat tempat duduk . memang pening gila gila lah kan . yang mizan belakang aku pun still nak cari gaduh dengan aku lagi -.- dia pergi tanya wan dapat apa dari aku . Mijan siott ! haha . then , dia cakap , cantik baju . aku dah :O wan dah buka ke ? err .... huwaaaaa ! terus aku pandang depan balik .bengkek sikit lah , then , dah lama sikit mizan cakap , "cantik baju kau lah" kuang asam punya mijannnnn !!!!! -.- hahaha .

Then , time dah sampai klang , Wan bagi aku gelang . hewhew . then , wan balik . tak cakap apa pun .huwaa , sorry awak . tengok je ohh dia jalan  wuuuu~ jambu jambu jambu ~ hahahaha XD  then , aku, zaty and reya sempat beli buble tea . hahaha . then kiteorang pun pergi lah kat pizza. kat situ ada diorang semua . yang mijan again cari gaduh dengan aku . siottttt ! kali nie mijan perli aku , ajrol pun perli aku . haris pun sama jugak ikut gaya mijan yang gila tu ! mijan gila mijan gila . hahaha . jahat ohh diorang ,aku bengang , aku pukul  dia , sekali terpukul elah pulak dah .hahaha . then , dia buat lagi time dia nak balik , aku pun sepak kaki dia . err . .sakit tak mijan ? tu lah , pandai buat aku pandai tanggung lah . haha . yang haris tak habis habis dengan loyer buruk dia. haha . then , diorang pun bla dah . hahaha .kiteorang pun balik .

sampai rumah dalam pukul 8 lebih macam tu lah . nasib ayah tak marah langsung . weeee :D  balik balik ,  mandi , makan , tido . seriously , ngantuk sangat sangat sangat ! . SO , habis dah cerita aku  ,yeayyyyyyy ! penat babe nak cerita panjang panjang nie -.- ahaha. kalau nak tengok cerita lain sikit dari aku nie , buka blog Elah nie keyh . buka nie ---> Thanks for cheerful my day . :D so , kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :*


Them , thank you for today . Happy ohh ! :D




No comments:

Post a Comment