Saturday 10 November 2012

Happy Birthday Soleh Gemuk :D





Assalamualaikum ,

Haiiiiiiiiiiiiiii ,  Okay , dah tengok tajuk ??? Suprise tak ? suprise tak ? -.- hahaha . So, aku nak bercerita tentang hari nie dan seorang budak . hari nie 9/11/2012 bersamaan dengan hari jumaat  adalah birthday soleh ! Happy birthday gemuk . . hahaha .

Soleh gemuk ? siapakah dia ? ya , dia ialah budak yang suka kacau aku dekat bbm . Suke cari pasal dengan aku sejak cuti nie . Yelah , rindu aku . aku paham tu soleh . hahaha . Hari tu sampai soleh cakap sendiri kat aku yang dia sehari tak kacau aku tak boleh . hehe . Soleh rindu aku ! soleh rindu aku! hahaha xD

Btw , Nama penuh dia is Siti Nor Solehah bt Tugiman :D Orang nye pendek jugak lah . haha :P yang penting comel , lawa and semuanya lah . haha . Dan dia have been taken by Aizat Nazrul . err , tu ke nama pakwe soleh ? agaknya lah kot , dah nama FB dia macam tu , so , macam tu je lah . ahaha .

So now , dengar aku nyanyi keyh . *ehem* 3 4 .. Happy birthday to you ~ Happy birthday to you ~ Happy biethday to Solehhhhhhhh~ Happy ..birth ...day ... to .. youuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ... ~ YEAY!!! Wuuuu~ terima kasih , terima kasih . hahaha . Sedap tak ? lol -.-  hahaha . Nak hadiah ? *tunggu aku dah kahwin nanti lah eh -.-* hahaha . Muah muah muah kat soleh . Iloveyou soleh :D Btw , aku orang ke-6 wish soleh . hehe .

Btw , May Allah bless you soleh .
Hope panjang umur .
Di murahkan rezeki .
Hope kekal with Aizat :)
Hope our friendship never terputus . *#BrokenEnglish -.-* haha
Hope kau tinggi . hehehe .
Hope kau sihat selalu .
and nanti birthday aku , aku nak hadiah keyh ;) Titik ! noktah ! Muktamad !
hehehehehehe :D

Nak tengok siapakah gerangan si soleh nie ?? haa , scroll down guys :)



Pernah tengok gambar ni kan sebelum nie ? Yang belah kanan and yang pendek tu lah soleh ! hahaha



And this is she ! Whoaaaa  ~ Beautiful right ?? haha

So , aku ada dua gambar je . tak ado gambar lain -.- hahaha . So , again , happy birthday soleh :D So, tamat lah sudah cerita aku pada hari ini . And waiting for 12 o'clock tonight . Esok birthday mizan hoyyyy ! Mizan ! mizan ! mizan ! hahaha . And esok sambut birthday diorang . Okay , excited terlebih nie . hahaha . Hope tomorrow is the best ever :) So , k byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D



No comments:

Post a Comment