Wednesday 21 November 2012

Date with him. muehehehe



Assalamualaikum :D

Haiiiiiii guys! :D Done see the tittle right ?? okay , semalam 20/11/2012 bersamaan hari selasa . I meet my sayang at Aeon Bukit Tinggi or JJ bukit tinggi . . Act , Wan plan nak pergi hari rabu . tapi disebabkan ria nak ikut . so , kiteorang pergi hari selasa . Then . ria ajak razi . . Eh salah , ria cakap razi yang nak ikut . haha .

*pendek kan cerita* Dah sampai klang , terus pergi Guardian . lol emergency lah . hahaha . Then, wan cakap dia tunggu kat bas banting . lol , aku pun mencari bas banting . sebab selalu nya bas banting kat depan tu . then ,aku pun tercegat kat siu . then ria datang kat aku dari kedai topup . Then sama sama mencari wan .Pandang depan sikit , eh .. I saw him . heee . Then acah2 jalan sambil tak nampak . *malu lah pulak time tu * hahaha. Kesian dia duduk sensorang dengan warga warga asing . haha . Then kat situ tunggu sampai pukul 12 sebab tunggu razi amik ria -.- Razi amik ria ??? Yelahhh , Razi wengweng pergi jj dengan ria .

So, dah pukul 12 macam tu , kiteorang pun naik bas . kat dalam bas nampak dah motor jambu Razi tu . hahaha . Cut cut cut ! sebab dalam bas tak banyak cerita sangat dengan wan . haha . Then , sampai jj kiteorang pun terus pergi cinema . Ria cakap cerita 'Istanbul Aku Datang!' mula pukul 2 . Then , Gadis2 pujaan hero malaya yang beli tiket . Jejaka terhangat kat malaya , hanya tengok kiteorang je beli tiket . hahahahaha XD *perasannnnn!* haha . Then , tengok jam baru pukul 12 lebih . so , kiteorang pun pergi makan McD . . Then , order punya order orang tu salah dengar . . lol .aku pun order lagi satu .. Then nak amik sos , wan cakap tak payah sebab dah ada sos  . Then wan angkat kan makanan aku . alololo , baiknya awak nie . hahaha .

Kat meja makan  time tu razi senyap jugak lah tapi still dengan gila gila dia tu . hahahaha . memang sambil makan sambil gelak , aku tanya letak motor kat mana razi cakap atas bumbung -.- siottt je . hahaha . .Then dah habis makan kiteorang pergi jalan jalan .. naik turun naik turun -.- hahaha . then razi sempat menyempat je perli cara aku jalan . puihhhhh punya razi ! siottt ! hahaha . yang wan pun usha usha jugak . pangg kang . tahu lah aku lenggang . -.- geram geram geram .Razi memang dah banyak kali buat demo cara aku jalan . puihh . hahaha . buat aku gelak adalah ! hahaha .  sampai pukul 1.55 kiteorang pun pergi beli popcorn then masuk . Dah masuk razi and ria buat cinema tu macam diorang yang punya . hahaha. lawak urgh diorang nie -.- then dah lama dalam cinema tu serious sejuk gila , aku siap tarik tarik baju aku dah , sejuk gilaa! Dah lah nak tuuuttt . tahan je lah . hahaha . malas nak keluar -.- then , kali kedua wan tanya aku sejuk tak . then baru aku cakap sejuk lah . . then wan tiba tiba  buka baju kemeja dia . eh , dia memang pakai baju t-shirt kat dalam , then baju kemeja . tapi time tu tak tahu dia nak buat apa . last2 dia bagi aku . urghhh!! so shuuweeet awak , thank you  :D time tu dah tak sejuk sangat . fuhhh . .

Then kat cerita tu pun beto bagi baju dekat lisa. then wan cakap dia tiru wan . ahahaha . . lawak lah .. Tapi kesian pulak aku tengok wan . aku tanya sejuk ke tak , dia cakap tak tak . okay .... then , tamatlah sudah cerita tu . Not bad lahh . . tapi bagi lelaki yang tak reti nak hargai perempuan, memang best urr cerita tu . ahahaha . Then sebelum keluar cinema tu , wan sempat menyempat je buat duckface! hahahaha .  keluar je terus pergi ladies , like always . hahaha . Then memang tak tahu nak pergi mana . lol , jalan punya jalan , then masuk popular . then keluar balik . then pergi kat kedai sebelah tu ada jual bear banyak . then wan suruh pilih bear .. haaa? what ?? Then , aku tak masuk , dia tolak aku suruh masuk ?? lol , mana lah reti nak pilih . *hewhew*  Then nampak satu bear nie comel jugak , tapi tengok je harga.  ohh its okay lah awak . mahal sangat tu . membazir nanti .

Ria and wan cakap aku malu malu .. ehehhh , bukan malu tapi memang malu lah nak pilih JE then lelaki bayar  . lol -.- its okay lah. . kita baru je couple kan , tak sampai dua bulan pun , tak nak lah amik duit awak macam tu je . tak suka :)  Then , tak jadi beli bear , kitoerang pun pergi F.O.S .. time tu wan tengok seluar , tengok wallet , aku pun pergi lah tengok baju . Eh ! baju warna purple. lama dah tak beli baju warna purple . tengok harga not bad . even baju kosong je pun . Then , time nak bayar , wan sibuk nak bayar , -.- ishhh awak nie . . tapi dah dia nak bayar . . okay terima je  . . Terima kasih awakkkkk!! :D then , keluar je F.O.S ria dengan razi entah mana entah ? then kiteorang nak balik dah nie . call ria . ria cakap awal lagi nak balik , then dia ajak lepak kat luar . I mean kat atas tapi belah luar. kiteorang pun duduk situ . duduk punya duduk , wan suruh amik gambar . Okay ria , jadi photographer kiteorang keyh ;) hahaha







mueheehe , then Ria ajak makan BigApple. okay jomm ! dah pilih semua , kiteorang duduk kat situ . hehe . Kat situ razi buat lawak je ohh . .haha . then wan beli air , air apa entah ? I don't know .. then wan suruh amik , aku pun amik lah .. Alhamdulillah lah razi and wan bertegur . takut jugak kalau korang dua tak okay  . hee . Then , wan cakap orang tu siap bawak pita ukur . then razi menyampok , "dia nak ukur jalan tu berapa panjang" ahahaha . tergelak semua . hahahaha . memang time tu bigapple tu kiteorang yang punya . hahahaha XD . then cerita pasal gunung jerai . then wan perli aku cakap aku risau sangat . eh mana ada *dalam hati "huwaaaaaaa"* hahahaha . then razi menyampok lagi , "eh , nanti kiteorang nak pergi gunung everest , korang nak kirim pape tak?" hahaha  gila razi . then razi cakap kat sana memang tak ada line lah kan , bawak aerial  . . -.- hahaha. aku pun meyampok bawak astro sekali . hahaha . gelak besar gila time tu . hahaha .







Kiteorang sempat menyempat je snap gambar . hahaha . Rieya snap gambar kiteorang bergerak2 lah . aku tembak kau kang -.- tahu lah . hahahaha . tu yang gambar diorang banyak tu . lol . ahahaha . Then lepas makan BigApple , kiteorang pun balik . time nak balik , nampak ikhwan . . then time bas dah jalan nampak ihsan berlari . ohhhhh!!!! hahahaha gila aku -.- hahaha . Then , dalam bas , wan tunjuk apa yang dia taip kat phone . apa eh ayat dia ? yang aku ingat " awak yang terakhir untuk saya" ehh , aku lupa. Awak, tunjuk lagi sekali please . hahahaha . then sampai klang wan hantar sampai bas stop kapar . And the last he said , "saya sayang awak" hee sayang awak jugak :**

Then , kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . . hahaha . tamatlah sudah cerita aku . me love you so muchh ! Serious cakap , bahagia gila gila hari nie :D Bahagia sangat dengan awak . haha . Saya sayang awak okay ;)





No comments:

Post a Comment