Friday 9 November 2012

Folio Account ! ouchhhh ! -.-


Assalamualaikum,

Haii , See the tittle ? Okay . Me now tengah buat folio account . ouh .. #BrokenEnglish . Bangun pagi je terus on lappy . takut tak siap macam semalam . kalau tak , nak hantar folio nie hari nie . tapi disebabkan tak siap lagi . so , tak jadi hantar hari ni . lol -.- lagi pun dikgu bagi banyak salah kot . errr -____- . Btw , thanks to Miera lah sebab aku bangun pagi pagi pun sebab dia . Dia call aku just nak cakap yang dia tak ada kat rumah . haha . memang aku tak pergi rumah kau pun lah . hahaha .

Printer dah lah buat hal , kertas A4 pulak elek -.- . Last last lepas mak hantar balqis pergi sekolah . aku tanya sempat cakap kat mak yang aku nak keluar sabtu nie . wuuu~ mak bagi mak bagi . hahahaha.  then ,  Aku dengan mak pergi rantau panjang beli A4 paper . fuhh ! selamat satu masalah . Second is the printer -.-  fuhh lagi ! kali nie *lap peluh* sebab printer dah okay . Aku pun print je lah mana yang dah siap . So, tinggal Penyata pendapatan , Kunci kira kira and Lejar je . haihhhh ! lejar dah lah banyak . Tapi senang act . Cuma aku pening sikit , nak amik dari mana eh ? keliru ohh . -.-

Btw , Sambil aku buat folio nie aku dengar lagu sekali . memang lagi susah nak pikir lah kan sebab aku asyik nak menyanyi je . lol -.- btw , hope eykin cepat screen capture jawapan jawapan pp , kkk  and lejar tu . Susah hoyyy -___-"  Tapi orang cakap kalau kita cakap bende tu susah . memang betul bende tu akan susah . kalau kita kata senang , insyallah bende tu jadi senang . so , senang , senang , senang  -.- .

Nie lah kunci kira kira nya . Tak buat lagi -.-

 Nie pulak , penyata pendapatan . yang merah tu kosong sebab aku tak tahu nak cari kat mana -.- Jumlah tu pun aku lupa act . mira kasi semalam . aku dah buat . tapi tak dapat jawapan lah . then , time tutup lappy aku lupa save  . so, hilang -.- huwaaa !
Nie lejar . Lagi lah kosong . acah acah senang je aku nie . ahaha . tapi memang lejar senang . cuma aku lupa nak amik dari mana -.-


Okay  , now aku tengah lapar gila sebab dari pagi tak makan . So , kbyeeeeeeeeeeeeeeeeeee nak makan . lapar sangat sangat dah nie . haha .tinggalkan folio sekejap :D Btw , hope so aku dapat siapkan folio hari nie and boleh hantar esok . kbyeeeeeeeeeeeeeeeee ;)

No comments:

Post a Comment