Tuesday 27 November 2012

Miss Them So Much !



Assalamualaikum,

Haiii *lambai tangan and kaki* Huwaaaaaaa :'O *tiba tiba nangis -.-* Huwaaaa :'O ... rindu dekat diorang . Diorang tu siapa ? diorang tu Ria , Elah , Zaty , Wan , Mizan , Azrul  , Isyraf .. Rindu korang sangat sangat !! *jerit*







Rindu Ria sebab even dia jiran aku , tapi jarang lepak ! dia kerja . Kalau ada kat rumah pun , dia malas nak keluar lah tu -.- gemuk punya ria . hahaha . Rindu nak curhat dengan dia babe !! Rindu nak lepak , cerita , gossip , hang , shopping dengan ria . :(  nak gelak gelak dengan kau and razi (abang long kita) hahaha XD

Rindu Elah pulak sebab rumah dia jauh . Nak datang sini memang macam tak ada masa . Aku nak datang sana lagi lah -.- my dad and my mummy tak kasi keluar 'selalu' Kalau boleh , 2 minggu SEKALI SAHAJA . pehhh .. -.- Hari tu elah ajak keluar tengok  cerita twilight . Tapi bila aku tanya mak aku , mak cakap tak boleh . huwwaaaa , tak dapat jumpa and hang dengan elah . Sorry mokk :( Rindu nak gossip , cerita , curhat , gelak , peluk kau !! rindu rindu rindu !!

Rindu Zaty pulak sebab rumah dia jauh sikit je dari rumah aku . naik motor dah sampai :) cuma kadang kat rumah malas nak keluar tapi dalam hati nak gossip :( Rindu nak dengar zaty gagap . hahahaa. Even haritu dah lepak kejap kat pondok rumah dia  , tapi tak puas lah . Kejam ohhh time tu zaty . haha . Tapi kejam kejam dia , aku rasa dia lah paling baik hati sangat sama dengan elah -.- haha . Rindu nak ride dengan kau and curhat dengan kau!!! Zaty gemuk yang penting ! hahaha

Rindu Wan sebab Rindu dia lah .. Rindu dia sangat sangat !! Dah seminggu tak jumpa . lol , baru seminggu -.- ahaha . Tapi tetap rindu nak tengok dia gelak . and rindu ank hang macam kita hang dengan razi . Ria cakap kan , haritu baru dia nampak yang awak rapat dengan saya . ahaha . Yela , sebelum nie malu malu right . ecehhhh! hahaha  .Rindu awak :( Rindu nak gelak dengan awak . rindu sangat sangat . Nanti 1/12 awak dah pergi bercutikan . Hmm, lagi la rindu awak nanti sebab tak text . huwaaaa :'( hope line ada . . nak tahu keadaan awak kat sana nanti :(

Rindu Mizan sebab rindu nak hang dengan dia . Dia suka cari pasal dengan aku , tapi aku nie baik hati , aku cuma gelak . hahaha . Baik kan aku ? Hahaha . Rindu kau wehh .. nak cari pasal dengan kau jugak wehhhh .*elah , jangan marah tau . Ampun...* haha  Yang penting rindu lah , dah lah jarang ada kat twitter and whatsapp . -.-

Rindu azrul sebab rindu dengan lawak sengal dia tu . hahaha . Now BIS tak on lagi -.- So , whatsapp mesti diorang yang konker . Asal aku nak konker mesti kau , zaty dengan isyraf konker . Tak aci hoyy ! hahaha . Tapi dengan ajrol nie , kalau time hang suka sakat aku . tahu lah aku malu malu time keluar dengan wan -.- Yang penting blog dia pasal hang sunway tu lawak gila .Asal baca blog ajrol comfirn aku gelak -.- haha . Tapi yang lagi penting , aku nak coklat cadbury ! tau tau tau . hahahaha XD

Rindu isyraf sebab .. *jap , zaty jangan marah tau* hahahaha . Rindu nak tengok isyraf konker whatsapp -_______-'' serious talk tweet isyraf best ! haha . Zaty kata isyraf pergi kem sebulan , wooo rindu nak tengok dia tweet ohh . .*err, tengok kat TL je selama nie. takut nak stalk . kang ayam marah* hahahaha XD *sorry jaty ;** ahhaha .

Semua yang aku rindu tu is kawan , bestie , bff aku . Wuuuuu~ Kalau korang nak tahu , frienship kiteorang nie awsome !! hahaha . *ecehhhh* serious talk ohh .. kiteorang nie caring each other tau . *muka bangga* kiteorang sporting *senyum* kiteorang nie kadang suka perli memerli each other *angkat2 kening , kenyit2 mata* hahaha . kalau ada yang sedih , nanti ada yang happy kan , dengar luahan diorang . fuhhh~ *muka excited* kalau sorang happy , semua happy . Weeeeee~~ *muka terlebih happy* hahaha . So , that we call awsome :D muehehehe . Sayang gila kat diorang nie . *Hug them padat padat* ehemm!! only girls me hug okay , boys... hug each other lah . hahahaha . :D

Btw ,tengok lah about frienship kiteorang dekat blog Zaty , Azrul and Elah .. This ! This ! This ! :D

 Blog Zaty : A Friendship
 Blog Azrul : My Bestfriends
 Blog Elah : My friends (kambing comel)

Okay , dah baca blog diorang ? kalau dah , cer bagitahu awsome tak awsome . hahaha . Okay , that all my entry today . Sorry if banyak perasan . Saje je ohh :)  *tengah menahan perasaan* urghh -.- geram dohh aku dengan kau nie. rasa nak tumbuk muka kau -.- dah dah dah... okay .. byeeeeeeeeeeeeeeeee :D

*Tomorrow babeh ;** I love you so much !!




No comments:

Post a Comment