Sunday 11 November 2012

Sufi :D


Assalamualaikum,

Haii hai hai :D now nak bercerita tentang seseorang dia atas tu . Err , atas mana -.- . Lol , atas tu , i means tajuk . haha . Okay , Sufi ialah nama diberi . Nama penuh dia aku tak tahu lah pulak . Lupa habis .hahaha . Al maklumlah , dah lama  gila tak contact and jumpa . Dah ...... *jap aku kira berapa tahun tak jumpa* dari aku form 1 sampai now form 4 .. so , 3 tahun lah kan ? err , lebih kurang lah . And lama jugak tak contact , dalam 2 tahun . Eh , yeke ? -.- lol .

Btw , Aku pernah jumpa dia sekali je . Nak tahu macam mana kiteorang boleh jumpa ? haaa , meh aku cerita . Macam sweet je cara kiteorang jumpa tu . hahaha . 3 tahun yang lepas , aku dengan cousin aku pergilah bermandi manda dekat Resort Restu Ibu, batang kali kalau tak silap aku lah -.- haha . Sampai je kat situ , masuk bilik air tukar baju semua . Time tu zaman jahiliah ohh . haha . Pakai baju fit warna pink , *ergghh , ingat lagi aku. haha* , then seluar pendek *lol -.-* , and semestinya tak pakai tudung . haha . Now , aku tak ada macam tu dah -.- haha . pakai tudung  dah ..

Kat situ ada satu jambatan kecik lah untuk seberang ke sana .Time dah seberang tu , ada satu family tengah makan , ada sorang budak nie comel tengah makan with abang2 dia mungkin . Time lalu budak tu pandang je , and senyum . aku pun senyum balik . then , memang time tu buat tak tahu je . Dah dapat tempat semua , aku dengan cousin aku pergi beli pelampung . Then , mandi mandi mandi . memang time tu mandi tak hirau kan sekeliling ohh. dengna lelaki ramai tak pakai baju lol -.- haha

Then , time tu adik aku , balqis tengah main dalam pelampung tu , aku pun jaga lah dia dengan cousin aku . Then , tiba tiba sufi nie datang kat aku . *time tu memang tak kenal each other lah . then , dia tiba tiba cakap "awak , umur berapa ." then  tanya nama semua tu , aku pun jawab lah bla bla bla. then dia cakap lagi . "nak number " Aku pun :O haa ? Memang terkejut sikit lah . aku pun sengih sengih , pandang kiri kanan . then aku ternampak sorang budak lelaki nie pakai baju hijau dok pandang pandang arah aku dengan sufi nie . then dia senyum .

Dia budak tadi yang aku senyum time kat jambatan tu ohh . Then aku tanya betul betul siapa yang nak ? then dia cakap dia lah yang nak kot ? err  .. aku pun lupa ohh . thne aku pun bagi sebab aku pikir sufi yang mintak . Then lepas dah bagi mandi macam biasa , tengok tengok dia tengah cakap dengan budak pakai baju hijau tu . Lol , dah sah sah dia yang mintak number tu . Padahal umur diorang baru 12 tahun . time tu umur aku 13tahun  .diorang ingat aku 12 tahun jugak . haha .

Then , dari situ lah aku kenal dengan Sufi dan cousinnya Nazmi . Nak tahu cerita lebih lanjut , nak tahu paa jadi selepas itu ? nak tahu apakah kisah aku dengan nazmi ?? layari www.kisahduluduluaku.com.my . comfirm koranng takkan jumpa -.- hahahahahaha XD  So, Sufi nie adik angkat aku dulu . :D Nak tengok siapa Sufi nya ? Scroll down :)








Done tengok ? okay . Itulah sufi nya . Umur dia 15 years old now :) and dia stay petaling jaya :D And , tu jelah nak cerita pasal dia . So, like always .. Kbyeeeeeeeee :D



No comments:

Post a Comment