Monday 12 November 2012

My Result -.-


Assalamualaikum,

Haii hoyy heyy , me so boring now . So, me nak update about tittle up there . Saja nak share kat korang keputusan yang entah pape tu -.- haha . bukan nak bangge dengan keputusan eh ? tapi nak nangis dengan keputusan macam tu . huuuuuwwwaaaaaaaaaaaaaaaaa! gila babeng urhhh . Teruk ohh keputusan akhir tahun nie . Teruk gila gila -.-



See my result ? how teruk ! Makin menurun kan ? kan ? gila lah -.- Semua nie sebab tak baca buku . Serious talk , memang tak baca buku . baca tu baca . tapi last minute . hahaha . See my Pend.Islam . Ya Allah , teruk gila gila . Memang tak baca ohh even dapat soalan bocor . aku dengan Elah bergossip , bercerita . fuhhh -.- And See the 'G'  . Ohh my god ! 2G babe ! -.- gila babeng lagi . . Maths tu memang dah comferm comferm lah aku fail ! hahaha . Then , account aku fail . wahhh ! clap my hand ... -.- And seni Alhamdulillah lah dapat A-  . And tak ada B langsung . ishhh ishh ishh . Geleng kepala . haha . Okay , done tengok aku punya result ? btw , tak payah tengok number sangat lah . tengok markah je . Markah tu macam tak layak je dapat number tu -.- gilaa . haha .

Okay , now nak curhat sikit lah . Tadi petang ada budak call aku . Number nya 05 blablabla . aku pun tak tahu number dari mana tu -.- Siottt !

 First call : 'ni siapa ?' aku pun tanya lah nie ni siapa ni siapa then gelak gelak . sebab aku pikir Epy , sebab budak tu buat suara . rupanya bukan . then dia cakap 'lu langsi lu mati' then dia gelak  terus matikan . Eh , gila babeng ! -.-

Second call : *suara perempuan* hello . *suara lelaki* nie siapa ?  aku pun tanya banyak kali nie ni siapa ni siapa . Yelah , dah dia yang call aku , asal tanya aku siapa pulak . mengong punya orang . -.- Mana kau dapat number aku siottt ! then , budak tu cakap lagi ' B*b* lah , b*b* min zalim ' then dia matikan . time tu aku diam je sebab time tu adik aku tengah mengaji dengan orang yang ajar dia ngaji lah .

Third call : Again *suara perempuan* Hello . *suara lelaki* again ! aku pun macam biasa NI SIAPA NI SIAPA ! -.- lelaki tadi tiba tiba cakap 'sohai , langsi , b*b* and apa entah' then matikan . ehhhhh , puihhhhhhhhhhhhhhhh banyak gila gila .  Kau siapa lah makhluk !

Gila punya orang . Mana dia dapat number aku  nie . huwaaaa :'O Err . . kbyeeeeeeeeeeeee !


No comments:

Post a Comment