Thursday 29 November 2012

Have been two month with him





Assalamulaikum :)

Haii , Okay baru hari nie aku update blog . Well , busy memanjang sampai nak on lappy pun tak sempat . Bukannya apa , dah ada time untuk buka lappy , malas pulak . Then dah buka lappy , tak ada idea pulak nak bercerita . lol . .Act , malam nie baru aku dapat buka lappy , tengah hari tadi busy pulak mengemas . Well kakak aku kan dah habis sekolah -.- so , buku buku rujukan dia semua bagi kat aku . Then kemas buku form 4 mana yang tak guna , just throw it . hehehe. so , ini lah hasil nya setelah kemas . Banyak buku . lol .-.-




 Okay , done that topic , now the real topic . I just want to tell that today 28/11/2012 is we have been two month :) lol , baru dua bulan ? bukan 2 tahun pun . hahaa. But its okay , I'm happy + a bit scared  . Scared ? why ? why ? haha . Itu cerita lama . Jangan ingat lah hoyy ! -.- hahaha .

Okay , in two month.. Serious talk , sentiasa happy dengan wan . Just kadang ada jugak sedih tapi kiteorang tak pernah gaduh pun :) Alhamdulillah .. Kiteorang nie memang suka meminta maaf dan memaaf kan . fuhhh , baiknya kami . *eceyhhhh!* hahaha. Dia seorang yang memahami .  Ohh ,Thank you awak sebab paham saya. . *hug you* hahaha .

*mencari idea ,mencari  mood , mencari segala galanya untuk update blog nie* lol ... Okay .. i got it maybe .. Now kita tengok apa yang dia text dekat aku :) Malam tadi memang pukul 12 dah siap sedia dah pikir ayat . fuhhh ~ ayat aku gila -.- hahaha . then last2 wan yang text dulu . lol , baru nak text dulu -.- . btw , its okay . Iloveyou ! haha.


My Babyboo <3 : Semenjak saya mencuri hati awak .. Saya simpan hati awak kat dalam hati saya baik baik supaya saya tidak akan hilangkan hati awak atau pecahkan hati awak .. sebab saya nak jaga hati awak dengan kasih sayang dan kebahagiaan .. Saya sayang awak Nor Najihah :) . .

                           Mencintai dan dicintai, terkandung kebahagiaan dan kesetiaan dalam satu perhubungan. Hanya awak kini yang saya cinta, akan saya lilit awak dengan kasih sayang dan kesetiaan untuk dirimu . 
                          
 Dah dua bulan kita bersama :)

Seriously , jatuh air mata .. :') Don't know why , mungkin air mata bahagia or air mata bla bla bla .  Saya sayang awak .. Insyaallah kalau kita ada jodoh kita akan bersama . Tapi kalau relay kita cuma sampai sini je , saya hanya mampu pasang lagu "Tuhan jagakan dia" and awak pergi lah cari pengganti yang betul2 jodoh awak . okay #nowplaying teman pengganti -.-  . lol , entry aku kali nie macam sedih je . tak macam last one month punya entry kan.. Maybe effect daripada masa lalu . eceyhh!! puihh . hahaha . Btw,  Sorry for yesterday kalau saya buat salah dengan awak , saya emo , saya ego... Saya mintak maaf sangat sangat . .

Okay , Seriously rindu kat awak ... Rindu ohh kat wan sebab malam semalam until pukul 5 tadi tak text . pukul 5 suku macam tu baru text dengan dia . Btw , saya faham . :D but , I miss you so much .. Alhamdulillah today nothing happen . Nothing happen ? happen what ?? ohh nothing lah . hehehehe . Act , I made something :) Sebab bende nie lah aku asyik terbantut je nak update blog . muehehe . Tak lawa mana pun . Apa yang aku dpaat buat , aku buat lah . hehehe .Scroll down babeh :D



Happy two month anniversary awak. 

Act , now dah 2 months 1 day . Alhamdulillah . . Even baru 2 months , still bersyukur ..






Okay , thanks to him sebab melayan kerenah aku selama 2 bulan nie . thanks jugak sebab memahami saya . Serious me bahagia with him . Tapi even bahagia macam mana sekali pun , kalau dia bukan jodoh kita .. kita tetap tak akan bersama dengan dia . Aku hanya mampu berdoa supaya dia adalah jodoh aku dan terakhir buat aku . *sad jap* hahaha . Apa pun , hope dia jugak bahagia dengan aku . Kalau saya ada buat awak sakit hati , awak cakap tau . Biar saya tahu kesalahan saya dekat awak ..

Btw , Saya nak awak tahu yang saya sayang awak macam saya sayang family saya sendiri . Saya nak jadi orang first untuk awak time awak tengah sedih or happy . Insyaallah saya akan dengar segala luahan hati awak .. *eceyhhhh!! aku jiwang gila malam nie* Ya Allah , jiwang sangat ke aku . hahaha . Okay lah sebelum aku terlebih dan terover , better aku akhiri aku punya entry dengan Assalamualaikum :) maaf kalau ada yang merepek sebab aku update blog nie pun ikut mood -.- Sekejap ada idea , sekejap tak ada idea . lol . hahahah .

Saya sayang awak , Ahmad Syazwan :) Remember this please .. Kbyeeee .







No comments:

Post a Comment