Sunday 11 November 2012

Happy Birthday Mizan ! :D


Assalamualaikum,

Haii  .. hari nie nak cerita tentang Birthday boy :D Siapakah ? ohh yeah . Tengok tarikh, 10/11/2012 is birthday Mizan ! yeayyy ! Semalam birthday soleh . Hari ni birthday mizan pulak :D So , Happy birthday Mizan ! Tunggu jap tepat pukul 12 sebab nak wish mizan . Macam semangat gila je aku nie . Then ,tepat pukul 12 , dah bersedia dah nie taip , tinggal nak send je . Tapi aku tengok tak ada sape wish kat whatsapp , aku tunggu jap , then aku tengok tak ada sape jugak wish . aku pun wish lah mizan .

Then, aku wish kat whatsapp , i mean whatsapp dia . tadi kat group whatsapp .Then , aku tengok dia tak on jugak . aku wish kat twitter . Lol , macam semangat sangat je kan . haha . then , dah lama sikit  , Mizan mention aku cakap thanks semua tu . Then dia cakap aku orang first wish dia. ohh ? haaaa? What ? aku orang first ? Perghh , gila semangat aku wish sampai jadi orang first .. -.- Kesian elah jadi orang yang ketiga lah kot . Hee , Sorry Elah . Tak tahu pulak aku orang first .

Btw , cakap cakap nie , korang tahu ke siapa mizan ?? tak tahu ? haa , meh aku tunjuk siapa dia . Tapi aku rasa macam korang dah tahu . sebab aku pernah update pasal birthday nie . . Excited nak celebrate birthday diorang . Dah tahu siapa ?? belum ? meh aku tunjuk kan  . Scroll down guys :D



Okay , see that ! Jelly right ? Elah suapkan mizan kek . haha :D sho shuweett !

And this is Mizan ! :D

And this jugak :D


Dah tatap muka mizan? keyh dah cukup cukup lah yea . Nanti gf dia jellous pulak . Kan elah kan xP hahaha . So , happy birthday again mizan . *eh , dah berapa kali dah aku wish mizan nie . . haha* btw , hari nie jugak lah kiteorang hang sunway nak celebrate birthday elah , mizan , azrul and haris :D Tapi gambar belum upload lagi . So, tunggu next entry keyh :D   Kbyeeeeeeeeeeeeee :D


No comments:

Post a Comment