Saturday 15 December 2012

About nothing . -.-





Assalamualaikum,

Haiii .. *lambai tangan* jangan hirau gambar diatas . Motif letak gambar tu untuk hiasan je . hahahahaha XD  ada orang cakap gambar nie comel ? haihh , comel jugak aku ye . hahaha -.-" tapi diorang suka perli gambar aku nie.. lagi azrul and wan .. lempang kang -.- hahahaha . Okay okay stop it ... act , tak ada cerita yang menarik pun yang nak diceritakan .. tapi rindu nak update blog . muehehe ..macam dah lama je aku tak update blog kan ?? tkalau korang tengok tittle "About nothing" kan kan kan ?? haihh .. act , tak tahu nak letak tajuk apa kat entry nie . haha . Lagi pun saje je nak bercerita sikit tentang cuti sekolah aku tahun nie ..

Haiihh , memang tak ada apa yang menarik ohh . btw now I'm waiting him .. :(  where is him ?? okay .. forget it .. 4 hari berturut-turut aku buat homework bm .. nak tahu apa aku kena buat ?? eh, bukan aku sorang je lah yang buat .. Termasuk satu kelas aku lah .. haha .. kiteorang kena buat 25 sinopsis yang ada dalam buku komsas antologi tu ..  Sakit sakit tangan oden membuat kerja banyak tu .. Tapi alhamdulillah homework bm dah siap .. yeayyyyyy!!! *dancing dancing* hahaha . Tapi tapi tapi .. still ada homework sejarah .. lol .. and aku kena baca buku undang2 untuk test undang undang nanti ..Banyak nya aku nak buat ..



Tapi still cool . me boleh buat semua tu insyaallah .. tapi hope je lah lulus .. :/ Btw , diorang nie hari tu ajak keluar .. diorang tu siapa ?? Zaty and wan lah .. Tapi until now tak ada cerita pun . lagi pun kalau nak keluar memang wa kena simpan duti lah jawab nya .. kalau tak simpan .. alamatnyaa , habis macam tu je lah .. And memang next year lah kan aku bayar duit mokk aku nie .. Mokk aku ? siapa ?Elah lah .. hahahaha.. Mokk, next year aku bayar ye.. Sorry lambat bayar duit kau . Tu lah , baik hati sangat bagi aku pinjam duit kau . hahah .

Err .. serious talk , tak tahu nak update apa ohh -.- So , kbyeeeeeeeeeeeeee .


No comments:

Post a Comment