Tuesday 18 December 2012

#Saja nak bagitahu :D



Assalamualaikum,

Haii .. dengan hari yang bosan macam nie . tak keluar ke mana mana , tak buat pape and memang nothing to do lah .. So , aku pun TERajin mengupdate blog .. And entry today about .... jap jap .  cer tengok tittle .. dah tengok ? hee .. Act , aku saja je nak cerita sikit pasal ...... What I got from wan . hee . sama dengan title . . aku saja je nak bagitahu . Bosan babe .. :/

Okay , me start story with bismillahirahmanirrahim.. :) Okay .. Act , dah lama dah aku Wan buat .. just aku malas nak mengupdate kat blog . hee . .Nak tahu tak .. wan kan .. kan .. kan .. ada buatkan .. kan .. kan.. aku something ..... wuuuuu~ apa dia ?? cer teka cer teka .. ahahaha . Dia lukis gambar aku . wuuuu~ *act , gambar gadis lain pun dia ada lukis , aku je terlebih excited. lol -.-* hahaha . Nak tengok tak dia lukis ?? Ohh .. harus lah bagi korang tengok . hahaha . Jap eh .. Scroll down sikit...


Andddd this :) lawa kan ???? ;D me love it !


Btw , aku ada masukkan kat twitter . :D *err, pape je lah* hahaha . Pandai kan cinta hati saya melukis ? well .. tengok lah orang kan .. hahaha ..  gambar nie aku suruh dia send kat whatsapp time aku dah on bis . Tapi dia send jugak kat mms sebelum aku on bis . Degil sungguh dia nie .. lagipun memang sampai sekarang aku tak on bis lagi -.- lol .

Okay , doe that , ada lagi satu dia bagi kat aku . tapi kali nie bukan lukisan .. tapi .... ada deh .. dengar cerita aku dulu baru boleh tengok apa yang dia bagi . hehehehe . Okay , act hari tu kan wan ada pergi bercuti .. so , time nak balik sini dia pergi cameron highland and dia beli something .. tapi time tu tak tahu pun dia belikan untuk aku sekali.. then esoknya kot .. petang tu kat rumah zaty ada kenduri sunat nabil . wan ada text pagi tu .. dia tanya lah suka perisa coffee? aku pun pelik sekejap .. Memang aku tak suka lah kan perisa coffee . Then aku pun tanya kenapa tanya .. then dia cakap dia nak bagi aku biskut perisa nya perisa coffee sebab perisa coklat dah habis . .me pun .. ohh .. its okay lah .

Then petang nya aku , elah , ria , azrul , mizan and haris dah sampai  kat rumah zaty .. act , hari tu nak update blog pasal gi rumah zaty nie . .tapi disebabkan ketiadaan mood . jadi aku pun tak jadi mengupdate blog . :3 hahaha .. Okay  ,sambung .. time tu tengah berjalan dengan ria and elah nak jumpa Razi .. then tiba tiba nampak wan sedang berjalan menuju ke rumah zaty sambil membawa satu beg plastic. hahaha . then selisih dengan wan then wan bagi terus beg plastic tu . aku pun .. haaa :O oh terima kasih awak . hahaha .  then aku dengan elah pun intai apa yang wan bagi .. hee .. Nak tengok tak apa wan bagi ? jap eh ..





Yeahh.. itu dia .. yang warna biru tu act ada 3 , tapi balqis and kak fiza dah makan . hahaha . tak sempat snap ur . hahaha . Okay , me sungguh appriciate apa yang dia dah bagi kat aku . btw, biskut tu sedap .. sampai akak aku nak amik pun aku marah . aku bagi dia satu je . muehehehehe .. *kejam kan* ;)  btw , dia banyak bagi aku something .. me ? err .. tak pernah bagi pape pun kat dia. Maaf . .saya tak mampu .. :3 mampu bagi yang murah je :/  Okay lah .. that all for today ..  Thank you awak for everything .. :) So , kbyeeeeeeeeee ..





No comments:

Post a Comment