Wednesday 5 December 2012

Esok ada ceramah untuk lesen motor :/



Assalamualaikum,

Haiiii *lambai tangan* Btw , perasan tak header dah bertukar ? yeayyy! time tu boring.. so , me gatal pergi tukar header -.- nanti nak tukar lagi . sebab header nie tak lawa sangat kan  kan ? Btw ,  Dah tengok tittle kan ? That tajuk lah yang aku nak cerita today . Huwaaaaa :'O Takut lah sensorang .. malu :'3  Ria amik lesen kat rantau panjang ... Ya Allah , beranikan lah aku .. hee .. aku nie pemalu and penakut kalau sorang2 .. Dulu kalau aku sensorang , aku boleh menangis wooo~ gila -.- hahaha. Btw , Esok takut :( lagi lagi test jpj . lagi vaveng urr.. Takut !! Entah siapa lah yang hantar esok . then 6 jam ceramah nya kalau tak silap . gila -.- huwaaaaa :'O





Then nanti kena baca lagi buku undang2 tu . Haishhh ... malas sungguh aku nak baca . btw , now memang tak baca langsung pun buku tu . hahaha . -.- Tak boleh ke kalau amik lesen motor macam amik IC je . huwaaa :'O Kalau setakat ujian komputer tak ada hal lah .. Tapi test jpj tu yang ngeri tu . huwaaaaa :'( . Ishhh! takut lah! Malu pun ada nie :/ btw , wish me luck esok even esok just ceramah je . Takut + malu gila!! :(   Kbyeeeeeeee .. *pendek gila entry aku kali nie -.-* btw , dupdapdupdap esok . :'( Eeeeeeeeeeeee! Takut lah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :'O

No comments:

Post a Comment