Tuesday 25 December 2012

Luahan hati ..



Assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirrahim... today .. nothing happen act just me like a crazy people .. -.- err .. don't know why ... Bila difikir kan balik .. Tak ada salah pape pun kot .. Tapi entah kenapa .. hmm .. Aku kuat sangat touching .. hmm .. wait! touching is mean 'tersentuh' not 'merajuk' okay .. Got it ?? good .. Serious talk , I don't  know what is going on now .. -.- Me me and me is cra .. cra.. cra.. zy.. zy .. zy.. zyyyyy ~

Zaty dapat detect pulakkan yang aku nie ada something wrong .. ahaha .. Aku tak sedih pun tadi .. Just aku tak ada perasaan tadi .. lol -.- Whats wrong with me !! Act , time tu dalam pukul berapa entah .. aku off phone .. Errr .. pulak dah -.- kenapa aku off phone ?? hmm .. Entah lah ? Sebab wan nak pergi tusyen dah kot.. and time tu aku ingat dia tak kan text aku sebab dia nak pergi tusyen dah .. Lagi pun bila aku nak on phone ,  tak boleh dah ohh .. aku pun tak tahu kenapa :/ *keyh tipu* haha ;3 .. Then , aku nak on time dia dah balik tusyen .. Err.. time tu lagi pun ada masalah jiwa ohh lepas on blablabla .. apakah ?? ohh nothing .. Pendam .. Its better .. Biar Allah tahu bertapa sakainya aku .. haha. .

Okay , then .. bila dah on .. tengok dia text .. ohh .. kenapa dia text ?? okay okay .. then ada satu text dia cakap "awak okay ? saya risau sangat kat awak . dah nak menangis saya kat tusyen nie .Maaf tau kalau saya buat awak sakit hati or buat awak sedih :/" Okay .. serious talk terkejut gila .. Kenapa dia nak menangis pulak nie .. Perasaan serba salah timbul dalam diri aku .. hmm .. time tu terfikir .. Kenapa aku macam nie .. kenapa kenapa !! :( . Then , time tu taip dengan perasaan yang aku sendiri pun tak tahu perasaan apa?? ..Then baru nak tekan send , Wan call .. Aku dah .. err .. kenapa dia call :/ Aku pun jawab ... then dia tanya kenapa off phone .. Err .. *pikir ayat time tu* then cakap kat dia phone tak boleh nak on .. phone rosak bagai .. eh betul lah phone aku rosak tadi :'D

Then dia mintak maaf bagai .. err.. kenapa lah dia mintak maaf .. dia tanya marah ke ? saya buat salah ke ? sedih ke bla bla .. aku jawab "mana ada , mana ada" hmm.. Time tu memang tak nak cakap yang aku sedih ke apa ke .. lagi pun memang aku tak sedih pun tadi .. Tapi boleh pulak dia cakap "then kenapa EMOSI sangat kat TWITTER ?" Oh my god .. Dia perasan rupanya . Act , aku tiba tiba je tak ada mood selepas bla bla bla .. Maaf , aku tak boleh nak bagitahu kenapa aku tiba tiba EMOSI sangat! tadi .. hmm .. Biar aku sorang je yang tahu .. sedar atau tak sedar .. biar je .. Yang penting aku boleh kawal perasaan aku lagi :) *err.. adakah aku merepek?* yaa.. Sah aku merepek -.-

Lepas je wan end call , time tu sebak .. oh my.. don't know why .. Rasa bersalah mungkin , mungkin jugak aku fikir benda lain .. hmm .. Entah lah .. Mungkin jugak sebab aku yang timbulkan salah faham nie .. hmm. entah lah .. Biar je lah aku sendiri yang faham . then , lepas wan end call je .. time tu dah rasa macam nak nangis .. :( time tu terfikir jugak , aku dah buat wan menangis ke ?? :/ hmm.. time tu terus cari tempat .. pergi bilik , ada akak .. then pergi belakang rumah .. lepaskan everything.. tapi tak puas sebab takut mak pergi dapur ternampak aku .. Then terfikir kat bilik air tak ada sape . sekali mandi ur time tu . haha . .then pasang air , then lepaskan everything... Puasnya time tu .. time tu memang dah lupakan everything , probs semuanya lah .. Eh jap , aku tak ada problems act -.-

Time tu memang fikir merepek ur .. Takut dia mintak itu lah .. takut dia bosan dah , penat dah , menyampa dah .. semualah .. Tapi serious talk , aku memang macam tu .. Aku kuat touching .. Sorry .. Nothing i can do   kecuali ada yang menyakinkan :) Maksud aku ??? Err.. entah lah .. Tak paham ?? its okay .. asal kan aku sendiri paham .. First time aku buat entry luahan perasaan .. Hmm , nie pun fikir banyak kali nak post or just draft je .. or delete ! .. hmm .. Btw , aku nak lupakan je .. Nothing happen act ... aku just gila ohh .. -.- Btw , selagi mampu nafikan .. aku nafikan .. hahahahahaha .. Tapi aku jenis orang yang nafi nafi nafi then mesti akan berterus terang jugak akhirnya .. :) like right now .. hahahaha -.-

Lagi pun now aku okay je dengan wan .. serious talk aku tak kesah pun kalau tak text .. lagi pun wan tengah focus on study .. saya tak nak lah awak anggap saya macam nie sebab awak tak text .. not .. not at all .. Focus on your study first and last baru fikir saya ... Awak ingat saya pun dah buat saya bahagia .. Btw , saya nie reti buat salah , reti mintak maaf .. tu je kan yang saya buat .. hmm.. MAAF  :( Okay , that all ... aku merepek kan ?? so , jangan percaya cerita semua nie :D haha .. Btw , korang dah baca kan ?? Mohon sangat sangat jangan tanya aku pape .. :( Nanti aku serba salah and nangis .. :( Please jangan tanya apa apa ye ..

Ya aku tahu that all is STUPID ! ya I admit it .. And last  , aku tak suka orang tengok aku macam sedih , tak bahagia and orang tu happy atas kesedihan aku .. Ohh , memang sangat tidak disukai aku .. So , aku akan berusaha untuk happy depan semua orang dan buktikan yang aku sebenarnya happy and tak ada masalah .. Lapi pun it just small matter .. and stupid probs -.- Just me crazy was like crazy .. wait.. apa aku merepek -.- Okay okay .. that all my entry today .. kbyeeeeee ..

For your information I HAPPY NOW .. tapi tak tahu lah dia bahagia dengan aku or tak .. Again , I happy .. Thank you so much for spend your time for my stupid entry ..

This picture awak pernah bagi kat saya kan ?? Now my turn to give you back sebab saya buat salah kat awak .. I'm really really sorry .. 






No comments:

Post a Comment